Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Oversikt over ladeplasser for Zoe

Startet av EV - Driver, tirsdag 22. juli 2014, klokken 19:36

« forrige - neste »

Lørenskog

Bestilte ca 10 mai. Fikk i dag bekreftet produksjon uke 44 med leveranse 2-3 uker senere.
Kontraktsdato 10 mai med varmepumpe

oaarum

Min ble produsert i dag :) bestilte en av de første mulige dagene.
2015 e-Golf ventepumpe
Passat GTE prod uke 11

4Matic Fanatic

Bestilte 28. april, fikk forleden bekreftet produksjon uke 44, levering uke 48.   :-\
mvh, Arne :)

2019 Jaguar I-Pace  |  2006 Mercedes-Benz ML320CDI 4Matic |  2015 VW e-Golf
>>Ladestatus

Minor

#258
Det hjelper lite at bilen blir produsert, så lenge den ikke får forlate fabrikken. Min bil (med varmepumpe) ble angivelig produsert for 3 uker siden, men står fortsatt på fabrikken. Jeg snakket i forgårs med logistikkoordinator hos Møller og han kunne ikke si noe om når bilene blir frigitt fra fabrikken. Han hevdet også at hverken han eller andre hos importøren vet hva man venter på.

Mail datert 01.10.14:
Ingen varmepumpebiler har forlatt fabrikken enda,vi venter på svar på når de kommer


Med vennlig hilsen

Logistikkoordinator
Volkswagen Personbiler
Harald A. Møller AS
(telefon og epost er tatt bort etter anmodning fra mottaker)


Jeg mener jo at dette ikke holder mål. VW har sikkert en god grunn til å holde bilene tilbake, men at vi ikke får noen informasjon om hvorfor, og heller ikke noen informasjon om tidsperspektivet på levering, er for dårlig.

haugejan

Min bil har nå stått ferdig produsert på fabrikk i 1 månad nå. Fekk same beskjed på torsdag og att dei ikkje har fått info om kvifor dei ikkje sender bilane. For ca 1 veke sidan fekk eg beskjed om att bilane hadde gått gjennom ein siste kvalitetskontroll og att alt var ok. Bilane skulle da sendast fortløpande. Heilt utrulig att dei ikkje klara å få ut noko info.
Bestilt e-Golf intro med varmepumpe + alt utstyr samt 18" Durban 27.02

lightningii

Samme her, så ufattelig mye frem og tilbake pga en varmepumpe, skulle tro det var snakk om en atomreaktor. Begynner å bli litt bekymret  for kvaliteten som kommer ut fra VW. Samboeren min kjører nå låne bil for tredjegang pga problemer med sin 7 mnd gamle E-UP, nå er det problemer med låsemekanismen på strøminntak kontakt..

Sonus

#261
Intro-bilen min med varmepumpe ble sendt fra fabrikken i dag :)

Var ferdigprodusert 15 september.

Minor

Min selger påstod at min bil var på toget fra fabrikken til Bremerhaven for 4 uker siden. Uka etter påstod han at den var i Bremen, ventet på båt til Drammen. I ettertid viser det seg at bilen aldri har forlatt fabrikken, og logistikkansvarlig hos Møller sier at deres system aldri har vist noe annet enn at bilen står på fabrikken. Ikke alle er like troverdige.

lightningii

Sjekket med min selger også i dag, bilen står fremdeles ved fabrikk i følge systemet til Møller..

Sonus

Sitat fra: lightningii på mandag 06. oktober 2014, klokken 13:20
Sjekket med min selger også i dag, bilen står fremdeles ved fabrikk i følge systemet til Møller..

Sikker? - se vedlegget jeg redigerte inn i min forrige post.

lightningii

#265
Fikk du dette nylig? (løpet av de siste timene?), jeg sjekket i morges, da var det "no Change", mulig dette har dukket opp løpet av formiddagen.
Men det er jo uansett gode nyheter, første som kan bevise til at bilene ihverfall er released fra fabrikken :)
Sitat fra: Sonus på mandag 06. oktober 2014, klokken 13:44
Sitat fra: lightningii på mandag 06. oktober 2014, klokken 13:20
Sjekket med min selger også i dag, bilen står fremdeles ved fabrikk i følge systemet til Møller..

Sikker? - se vedlegget jeg redigerte inn i min forrige post.

Sonus

Fikk e-posten fra selger 12:51 i dag

Sitat fra: lightningii på mandag 06. oktober 2014, klokken 13:55
Fikk du dette nylig? (løpet av de siste timene?), jeg sjekket i morges, da var det "no Change", mulig dette har dukket opp løpet av formiddagen.
Men det er jo uansett gode nyheter, første som kan bevise til at bilene er ihverfall er released fra fabrikken :)
Sitat fra: Sonus på mandag 06. oktober 2014, klokken 13:44
Sitat fra: lightningii på mandag 06. oktober 2014, klokken 13:20
Sjekket med min selger også i dag, bilen står fremdeles ved fabrikk i følge systemet til Møller..

Sikker? - se vedlegget jeg redigerte inn i min forrige post.

Puzoni

Endelig gode nyheter for dere som bestilte bilen tidlig. Får håpe at det ikke tar mange dager før bilene ligger klare på kaia i Drammen.

For oss andre som bestilte senere, så gjenstår det å smøre seg med tålmodighet og dele gleden med de som får utlevert bilen om ikke så lenge.

Ellers forventer vi (de tålmodige) at dere (de heldige) kommer med saftige historier om kjøreruter og forbruk. Ikke minst nå som vinteren nærmer seg og ventepumpa skal gjøre den jobben den er laget for å gjøre.

Minor

Fikk mail fra selger i dag om at bilen (m/VP) nå skal være på toget. Håper det stemmer denne gangen, sist jeg fikk samme beskjeden stemte det ikke.

Sidewinder

Er det noen som har fått bekreftelse som bestilte i mai?
Hvordan fungerer det? Ringer de? Har ikke hørt noe fra min selger siden jeg bestilte bilen.. Håpløst

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA