Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Oversikt over ladeplasser for Zoe

Startet av EV - Driver, tirsdag 22. juli 2014, klokken 19:36

« forrige - neste »

Alessandro Volta


autofil

Snakket med Møller Hvam i går. INGEN VP-biler for levering produsert enda. Uke 38 ny testing. Bestilte 7. Juni. Forbereder meg på bil over nyåret.

lightningii

#167
Var hos min forhandler I dag, bilen min er ferdig produsert, leveranse mellom slutten av neste uke eventuelt uke 40. Altså bil med VP.

Bare for avklaring, denne informasjonen jeg viser til er ikke bare basert på det selger sier, men jeg har selv sett i bestillingsystemet, hvor det står 15.09.14 Ferdig produsert.

EV - Driver

Akkurat her i denne tråden burde Møller sentralt ha registret en bruker og ha kommet med et oppklarende innlegg og ha sett en stopper for den informasjon/desinformasjon som her råder for øyeblikket.
Hyundai Ioniq 2019 10/10-19.
E-up mottatt april 2014.E-Golf med VP bestilt 27/2-2014.Levert .23/1-15. E-Golf solgt juli 2019.

autofil

Lightningii: hvilken forhandler? Dette blir for dumt av Møller.

mihkku

Fått produksjonsdato uke 49 med levering uke 52 ... Bestilte i slutten av April.

Nightblue

Kontrakt underskrevet 10.05.....estimert levering februar 2015  ::) :-\

Råde

Bestilt 25/2 kl 0902. Ikke INTRO men med VP. Antatt produksjonsuke 42 med levering ca 45.
e-Golf | X75D

Ohm

Sitat fra: Råde på onsdag 17. september 2014, klokken 13:59
Bestilt 25/2 kl 0902. Ikke INTRO men med VP. Antatt produksjonsuke 42 med levering ca 45.
Da var du en av de første som bestilte. Regner med at du holder oss oppdatert på når du får 100% sikker dato for produksjon. Er veldig spent på hvordan den er med VP, den er veldig bra uten, så da er den nok enda bedre med!!
Tesla modell 3 LR levert april 2019
Toyota Landcruiser 150 fra 2011

D-Fender

He


Min bil er ferdig produsert og venter på transport i Wolfsburg ;-)

Ble ferdig på mandag.

Førstemann som får med VP i krs sier min selger.

lightningii

 Hmm samme sa selger til meg og Min er også ferdig mandag og skal til Krs;-)

Sitat fra: D-Fender på onsdag 17. september 2014, klokken 15:37
He


Min bil er ferdig produsert og venter på transport i Wolfsburg ;-)

Ble ferdig på mandag.

Førstemann som får med VP i krs sier min selger.

Ohm

Kult. Rapporter ved første mulighet. Gjerne med bilder av motorrom med pumpe!!
Tesla modell 3 LR levert april 2019
Toyota Landcruiser 150 fra 2011

haugejan

Det ryktes att min også er ferdig produsert og står klar. Hadde produksjons bekreftelse veke 37
Bestilt e-Golf intro med varmepumpe + alt utstyr samt 18" Durban 27.02

Råde

Sitat fra: Ohm på onsdag 17. september 2014, klokken 15:22
Sitat fra: Råde på onsdag 17. september 2014, klokken 13:59
Bestilt 25/2 kl 0902. Ikke INTRO men med VP. Antatt produksjonsuke 42 med levering ca 45.
Da var du en av de første som bestilte. Regner med at du holder oss oppdatert på når du får 100% sikker dato for produksjon. Er veldig spent på hvordan den er med VP, den er veldig bra uten, så da er den nok enda bedre med!!
Will do, men alle introbilene med VP skal produseres først. Selgeren min hadde ikke fått med seg at det fantes slike...
e-Golf | X75D

Ohm

Hvis den er mye bedre, får jeg reise til volfsburg å ettermontere på fabrikken der. De må vel kunne klare det. Må beregne mange ladestopp da!!
Tesla modell 3 LR levert april 2019
Toyota Landcruiser 150 fra 2011

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA