Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Oversikt over ladeplasser for Zoe

Startet av EV - Driver, tirsdag 22. juli 2014, klokken 19:36

« forrige - neste »

hans.ks

Sitat fra: grorudklovnen på mandag 29. desember 2014, klokken 10:34
Sitat fra: Sidewinder på mandag 29. desember 2014, klokken 08:56
Mens vi venter.....

FORVENTER PRISØKNING:

Egolfen har allerede blitt 5000 for de som får levering i 2015. Valutapåslag kommer da i tillegg.
Mener du at de med varmepumpe som allerede er blitt produsert er blitt 5000 dyrere?
E-Golf med ventepumpe.

Sidewinder

Mens vi venter.....

FORVENTER PRISØKNING:

Egolfen har allerede blitt 5000 for de som får levering i 2015. Valutapåslag kommer da i tillegg.

De må bare prøve seg...
Først knoter de det til, noen får kompensasjon noen får ikke....
Så skal de ha 5000.- ekstra + mulig valutapåslag...

grorudklovnen

Sitat fra: hans.ks på mandag 29. desember 2014, klokken 10:42
Mens vi venter.....

FORVENTER PRISØKNING:

Mener du at de med varmepumpe som allerede er blitt produsert er blitt 5000 dyrere?
Når jeg hentet min egolf i november så skrev selger først inn dette tillegget i tilbudet før han oppdaget at egolfer laget før en vis dato slapp dette (1. nov e.l.)

hans.ks

Med andre ord: De med ventepumpe og ferdiglaget bil(produsert før november) som blir levert i 2015 trenger ikke og frykte påslag i prisen i følge din påstand. Greit og få ryddet opp i akkurat dette. :-)
E-Golf med ventepumpe.

WolfM

Sitat fra: grorudklovnen på mandag 29. desember 2014, klokken 12:51
Når jeg hentet min egolf i november så skrev selger først inn dette tillegget i tilbudet før han oppdaget at egolfer laget før en vis dato slapp dette (1. nov e.l.)

Siste prisliste fra Volkswagen Norge er pr 1/10-14 - da ble prisen øket med ca kr 5.000,-. I prinsippet kunne da VW lagt dette tillegget inn på biler som ble bestilt før denne dato, men levert etter. Men de er også avhengig av fornøyde kunder, så jeg tror ikke det er noe automatikk i dette.

Hvis ikke NOK styrker seg, ligger det nok en ny prisøkning i luften. Men siden det er flere aktuelle leverandørerer i dette segmentet, vil nok dette bære preg av "chicken game".  Ingen vil være først med prisøkning av hensyn til konkurrentene, og elbilene er jo nå det store satningsområdet. En ukvalifisert gjetning er at de tar en forsiktig økning på fossilbilene først.
eGolf med VP - levert uke 19/15. Nesten alt utstyr

lightningii

Bilen min ankom forhandler i dag! klargjøres umiddelbart, kan hente den nå på fredag eller mandag om en uke!
Å vi snakker da selvfølgelig om bil med VP! :)

Johnny

TMS og eGolf.

Ohm

Sitat fra: lightningii på mandag 29. desember 2014, klokken 16:28
Bilen min ankom forhandler i dag! klargjøres umiddelbart, kan hente den nå på fredag eller mandag om en uke!
Håper du henter den på fredag, så vi får varmepumpetest så fort som mulig.
Tesla modell 3 LR levert april 2019
Toyota Landcruiser 150 fra 2011

Råde

e-Golf | X75D

jan-c

Det var hyggelig å lese.
Vi satser på fredag, vi er vp-nysgjerrige :-)
2018: e-Golf
2015: e-Golf
2013: Golf VII

nilskt

Good news!
Kan jeg spørre hvilken forhandler, eller i det minste fylke? Selv venter jeg på min i Sandefjord. Har ikke fått dato ennå, men siste beskjed før jul var at den stod på Bekkelaget.

-Nils
Nightblue e-Golf med varmepumpe siden 14. januar

GreenBeHH

Da var endelig valget gjort - eGolf med varmepumpe bestilt i dag kl. 19:00.
Etter 3 år  :o med vurderinger (kunne bygd min egen) så lot jeg valget falle på en eGolf da den passer best for alle i familien.  Flott bil og jeg valgte med varmepumpe da det gir meg akkurat de ekstra kilometerne mellom 0 og 10 grader.  Fossilbilen brukes under null og på langturer.
Min forhandler sier levering i Q2-2015 og de har fått lov til å si dette nå som VP bilene slippes og produksjonsstart av VP kommer i gang.  Får nærmere datoer etter hvert.
Det ble sagt til meg at det er eller blir en liten prisøkning, men at den ikke skulle gjelde eGolf, kun fossil biler.
Kontrakten til Møller er slik at de kan legge på opp til 6% uten at jeg kan klage i utgangspunktet så vi får se hva som skjer.  Var en stund inne på tanken å kjøpe en Tesla, men der er det mer som å spille Lotto.  Får se når de en gang legger ut model III  8)
eGolf m/varmepumpe, levert 22.05.2015

EV - Driver

Når ble bilen din produsert?
Gratulerer!!!!
Hyundai Ioniq 2019 10/10-19.
E-up mottatt april 2014.E-Golf med VP bestilt 27/2-2014.Levert .23/1-15. E-Golf solgt juli 2019.

lightningii

Bilen ble produsert i uke 37, ankom landet lillejulaften, ferdig oppgradert i Tyskland. intro bil bestilt hos forhandler på Sørlandet 27.02:)
Sitat fra: Vw-E-Golf på mandag 29. desember 2014, klokken 22:56
Når ble bilen din produsert?
Gratulerer!!!!

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA