Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Oversikt over ladeplasser for Zoe

Startet av EV - Driver, tirsdag 22. juli 2014, klokken 19:36

« forrige - neste »

Peterik

Sitat fra: Råde på søndag 16. november 2014, klokken 09:31
Ikkeno vits i å rope på møller her. De har proklamert at det er uinteressant for dem.
Jeg har ikke sett denne proklamasjonen. Kan du gi meg en link eller annen referanse til den?
e-Golf med Varmepumpe - Limestone grå metallic...
Golf TDI 2.0 DSG 2006


Råde

Sitat fra: Peterik på mandag 17. november 2014, klokken 21:05
Sitat fra: Råde på søndag 16. november 2014, klokken 09:31
Ikkeno vits i å rope på møller her. De har proklamert at det er uinteressant for dem.
Jeg har ikke sett denne proklamasjonen. Kan du gi meg en link eller annen referanse til den?
Et eller annet sted blant de 580 svarene i denne tråden er det referert et svar fra møller kundeservice (mail) hvor de skriver at di har som policy kun å være aktive på Facebook, via kundeservice og gjennom forhandlere.

Ellers er jeg enig med deg. De kunne med fordel vært aktive her. Et ganske vellykket eksempel er fortum charge & drive som er aktive her. De får en del pepper, men svarer også opp enkelte ting.

Jeg tror de er smertelige klare over dette forumet. Mange brukere her har sørget for det. Om de leser noe av de nå et jo vanskelig å vite.
e-Golf | X75D

Gordon Retriever

Sitat fra: Råde på mandag 17. november 2014, klokken 22:14Et eller annet sted blant de 580 svarene i denne tråden er det referert et svar fra møller kundeservice (mail) hvor de skriver at di har som policy kun å være aktive på Facebook, via kundeservice og gjennom forhandlere.

Helt riktig - og jeg mener Møller gjør et helt korrekt  valg her:  Hvis jeg legger inn en bestilling på et produkt, forventer jeg at  leverandør ved en evnt. forsinkelse tar seg bryet gir meg regelmessige oppdateringer direkte - at jeg må klikke meg inn på et eller annet sosialt medium for å se hva som skjer, er uakseptabelt.

Rio

Sitat fra: Gordon Retriever på mandag 17. november 2014, klokken 22:53
Sitat fra: Råde på mandag 17. november 2014, klokken 22:14Et eller annet sted blant de 580 svarene i denne tråden er det referert et svar fra møller kundeservice (mail) hvor de skriver at di har som policy kun å være aktive på Facebook, via kundeservice og gjennom forhandlere.

Helt riktig - og jeg mener Møller gjør et helt korrekt  valg her:  Hvis jeg legger inn en bestilling på et produkt, forventer jeg at  leverandør ved en evnt. forsinkelse tar seg bryet gir meg regelmessige oppdateringer direkte - at jeg må klikke meg inn på et eller annet sosialt medium for å se hva som skjer, er uakseptabelt.

Selvsagt, men det ene forhindrer ikke det andre.

Det sagt, jeg tror faktisk ikke at sosiale media/forum nødvendigvis er den rette arena for kundebehandling for individuelle problemstillinger.

Informasjon rundt VP burde heller vært publisert på websiden deres, eller på regelmessige eposter.
Oslo:
VW e-GOLF 2015
Nissan Leaf 2012
VW Golf CityStromer 1995, 1995, 1997, 1998 - (solgt).

Sidewinder

Sitat fra: Gordon Retriever på mandag 17. november 2014, klokken 22:53
Sitat fra: Råde på mandag 17. november 2014, klokken 22:14Et eller annet sted blant de 580 svarene i denne tråden er det referert et svar fra møller kundeservice (mail) hvor de skriver at di har som policy kun å være aktive på Facebook, via kundeservice og gjennom forhandlere.

Helt riktig - og jeg mener Møller gjør et helt korrekt  valg her:  Hvis jeg legger inn en bestilling på et produkt, forventer jeg at  leverandør ved en evnt. forsinkelse tar seg bryet gir meg regelmessige oppdateringer direkte - at jeg må klikke meg inn på et eller annet sosialt medium for å se hva som skjer, er uakseptabelt.

Uten å starte en diskusjon er det vel kanskje akkurat det som er problemet.
Det kommer ikke noe informasjon, man må lese på forum eller VG for å få vite at det er problemer med
produksjon og VP. Jeg har ikke fått noe info fra min forhandler, bortsett fra det jeg har skaffet meg selv.

Rio

Problemet er jo nettopp at Møller ikke får informasjon fra VW i Tyskland.

Forhandlerne i DK vet mer. Møller fikk den danske eposten herfra.
Oslo:
VW e-GOLF 2015
Nissan Leaf 2012
VW Golf CityStromer 1995, 1995, 1997, 1998 - (solgt).

Sidewinder

Da burde jo noen i Møller systemet, krevd samme
informasjon som de i Danmark. Håper de ikke bare sitter passivt
og venter på info, når det tydligvis er ganske kraftig misnøye
med måten det blir håndtert på. Jeg leser at flere har kansellert kontrakten,
det burde jo være grunn nok til å komme med beroligende informosjon om
det i det heltatt finnes. Vurder nå å kjøpe en annen bil mens jeg venter på Egolfen, da dette
sansynligvis kommer til og ta enda lengre tid.

Gordon Retriever

Sitat fra: Sidewinder på mandag 17. november 2014, klokken 23:33Uten å starte en diskusjon er det vel kanskje akkurat det som er problemet.

Nettopp. Fordelen ved at Møller hadde vært tilstede i sosiale medier ville være at (de ventende) kundene kunne gjøre felles sak og presse Møller til en avklaring.
Så lenge Møller ikke har noen synlig rutine for å informere kunder, kunne kanskje et organisert e-post aksjon være en mulighet, der hver enkelt vente-Golf kunde jevnlig pepret Møller med forespørsel om hva som var nytt siden sist på leveringsfronten.

mihkku

Skjedde med alle de som skrev at Golfen er frisluppet og på vei til dem?

Råde

Vet ikke hva som skjedde med dem, men bilene deres står og venter i hodenhagen
e-Golf | X75D

Oy!

* * * BREAKING NEWS! * * * Da har jeg akkurat fått epost fra Møller Bil at min eGolf med varmepumpe har ankommet landet og blir levert meg i løpet av neste uke! :)

poskare

Grattis Oy! Da er 1000kr spm. om de vil starte opp produksjonen igjen nå, eller fortsatt vente til uke51+ med produksjon av e-Golf m/VP.....

Johnny

Spennende for oss som har en bil som kansje allerede er produsert også!
TMS og eGolf.

Oy!

Ja, vil tro at det er flere enn meg som får denne beskjeden idag, eller ganske så snart. Bilen er altså i Norge, og den skulle være hos min forhandler på Lillehammer senere i uka, og klargjort til meg i begynnelsen av neste uke.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA