Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Oversikt over ladeplasser for Zoe

Startet av EV - Driver, tirsdag 22. juli 2014, klokken 19:36

« forrige - neste »

Ohm

Prøvde meg med å sende en mail på skoletysk til fabrikken i dag i forhold til muligheten til å få ettermontert varmepumpe: Møller sider det ikke er mulig, men de sier jo så mye rart. Blir spennende å se hva VW Tyskland svarer.

Tesla modell 3 LR levert april 2019
Toyota Landcruiser 150 fra 2011

haugejan

Fekk info fra selger i dag om att bilene med VP nå har gått gjennom ein ekstra kvalitetssjekk og att alt fungere som det skal. Bilene går nå forløpande til transport så da er det vell tida det tar å få sendt opp bilen som gjenstår.
Bestilt e-Golf intro med varmepumpe + alt utstyr samt 18" Durban 27.02

lightningii

sjekket med selger i dag, å bilen min står fremdeles i Wolfsburg. Bilen er ferdig for nesten 2 uker siden, synes det er litt merkelig at den skal bli stående så lenge uten at noe skjer..opprinnelig plan var å få den levert slutten av neste uke. Det kommer ikke til å skje  :-\ neo andre som har fått bekreftet at bilen er fysisk sendt ? mener da bil med VP..

agj

Samme her i går for meg. Selger sa det nok var at noen biler ble utsatt for ekstra testing. Ref tidligere innlegg om testing av VP biler, kan jo dette stemme bra.

sveima

Bestilte 01.04 med VP. Selger ringte idag å bekreftet levering senest 1 desember.

mihkku

Kjenner at jeg blir forbanna. Hvordan kan det ha seg at jeg som bestilte i slutten av Mars først får min i uke 52 mens en rekke andre som har bestilt etter meg får bilen før meg?

Em

Og jeg som bestilte 4.4 får beskjed om januar/ februar! Elendig opplegg!

afo

BRB

Bestilte slutten av mars med VP. Produksjonsbekreftet uke 43 :D

sigsu

Bestilt 27 feb. Lagt til VP etterpå. Bil ferdig prod. uke 48. Levering ???

Bawler

Haugesund
eGolf med VP og alt utstyr

mihkku

thomanie

Fikk produksjon med VP dag 2 uke 43. Antatt levering uke 47. Kontraktsdato 26/3 - etter å ha skifta forhandler...

Iflg selgeren kom det et stort(!) antall produksjonsdatoer denne helga (uke 39/40).

T
2015 eGolf - Pacific Blue, sort skinn ++
2020 Audi e-Tron 55 - Glacier White, S-line, ++
TM3 reservert

djdura

Hei.

Jeg var innom forhandler på lørdag for å hente meg en e-Golf på helgeprøving og da fikk jeg vite når min e-Golf, som jeg bestilte den 12.08., skulle produseres. Jeg fikk vite produksjonsuke 3 i 2015 med ca. 2 ukers leveringstid etter det. Det kunne være at det ble forskyvninger riktig vei så kanskje hvis jeg er heldig så får jeg den før nyttår ;)
Lenge å vente men det er det verdt  :D
Mvh
djdura, Hokksund

Ohm

TIPS til ventefolket: Det er stort sett på onsdager, litt utpå dagen, at Møller for update fra fabrikken. Så da er det spennende å høre status utover uka.
Tesla modell 3 LR levert april 2019
Toyota Landcruiser 150 fra 2011

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA