Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Oversikt over ladeplasser for Zoe

Startet av EV - Driver, tirsdag 22. juli 2014, klokken 19:36

« forrige - neste »

Luftventil

Da fortalte selger at bilen endelig ankom Oslo i morgen. Hvor lenge må vi forvente å vente før den er leveringsklar her i Trondheim?
- 2015 VW E-Golf

- 2017 Tesla Model S75D

jonste

Sitat fra: MagT på mandag 13. april 2015, klokken 21:30
Da fortalte selger at bilen endelig ankom Oslo i morgen. Hvor lenge må vi forvente å vente før den er leveringsklar her i Trondheim?

Tok en liten uke fra min ankom Oslo til den var her i Trondheim.
Men påske og lakkfeil har lagt til 2 uker sålangt, still counting..

magnus600

Min bil kom til Norge i går (mandag), og skal visstnok være klar for utlevering i Trondheim om to uker. Inkl Tectyl-behandling. Kjenner utålmodigheten vokser..
2015 e-Golf Night Blue

Luftventil

Sitat fra: MagT på mandag 13. april 2015, klokken 21:30

Bilen leveres til oss sent i nesten uke :D Så 1,5 uker er ventetiden, regner med det tar et par dager ekstra om den skal tectyleres.
- 2015 VW E-Golf

- 2017 Tesla Model S75D

ovebs

Er det noen som har opplevd at lakk flasser på e-golf? Møller sier det er steinsprut, men det er sår på steder hvor normalt sett ikke er steinsprut. Er kun klarlakk og farge som er borte. Grunning under inntakt. Klarer å fjerne lakk ut fra sår med neglen og det virker litt for lett å fjerne lakken......... 

poskare

Det problemet hadde jeg på Mondeoen jeg hadde før... Om det ikke er skade i grunning ville jeg fått uttalelse fra en annen part. På Mondeoen var det noe de kaller zinkslipp, og ble rettet på garanti.

phingoc

Sitat fra: ovebs på tirsdag 14. april 2015, klokken 21:00
Er det noen som har opplevd at lakk flasser på e-golf? Møller sier det er steinsprut, men det er sår på steder hvor normalt sett ikke er steinsprut. Er kun klarlakk og farge som er borte. Grunning under inntakt. Klarer å fjerne lakk ut fra sår med neglen og det virker litt for lett å fjerne lakken.........

Hvor på bilen er dette, og hvor gammel er bilen?

Greit for oss andre å vite slik at vi kan sjekke våre egne biler. :)
2015 Tesla Model S 85d
+ 2013 Mercedes C63 AMG (Brabus har herjet med den, 600 ish hester)
----------------------
= over 1000hk i garasjen! :D

Elise

Bestilt 15.04, forventet produksjon uke 21, levering en gang i juni.

Men jeg forstod det som at de bare endret på spesifikasjonene på en allerede bestilt bil.

Da er det bare å glede seg!! :D :D :D
E-golf med navn Guffen, bestilt 15.04.15, mottatt 12.06.15

hottentott33

Sitat fra: Elise på onsdag 15. april 2015, klokken 13:53

Men jeg forstod det som at de bare endret på spesifikasjonene på en allerede bestilt bil.

Da er det bare å glede seg!! :D :D :D

Artig. Hva slags utstyr endte du opp med?  :)
2015 VW e-Golf m/VP. Pendlerbilen.
2003 Mercedes-Benz C200T CDI. Konebilen og langturbilen.
2010 Fiat Ducato Trigano 2,3 turbodiesel. Bobilen/Feriebilen.

Voltswagen

Endelig, bestillt september, skal hente den i morgen 16. April. Puhh, dette har vært en lang vinter.
e-Golf

Elnix

Sitat fra: Elise på onsdag 15. april 2015, klokken 13:53

Hmm, det kan nok stemme.

Min ble bestilt 09.03, forventet produksjon uke 20. Levering uke 24  ???
2015 VW e-Golf

Elise

Sitat fra: hottentott33 på onsdag 15. april 2015, klokken 16:07
Artig. Hva slags utstyr endte du opp med?  :)
Vi bestilte med Limestone grå med lys&sikt-pakke, parkeringsassistent (overbevist herfra), ryggekamera, keyless, tonede vinduer, dynaudio og varmepumpe.

Jeg hører dere sier at skinnseter er alfa og omega, men hverken jeg eller mannen har likt det.

e-Golfer

Har dere prøvd begge setealternativene?

Det er ikke bare skinn vs stoffseter som er forskjellen. Hele sittekomforten er også mye bedre med Skinnsetene, som er sportseter.
e-Golf bestilt 26.02.2014, levert 28.07.2014. Night Blue Metallic, 18" Durban + alt utstyr.

Elise

Nei, vi er mer enn nok fornøyde med sittecomforten i de vanlige setene, det har ikke vært skinn i noen av bilene hos noen av forhandlerne vi har vært hos.

Vi er allerede ganske langt over budsjett, så 16 000 til var uaktuelt.

e-Golfer

Vil fortsatt anbefale dere å finne en bil med skinnseter som dere kan prøve før det er for sent.

Skinnseter kan også ha ganske stor betydning for pris den dagen dere skal selge bilen.

Men skjønner selvsagt argumentet med budsjett :-)

Jeg ville vurdert å kutte Dynaudio og heller gå på skinnseter hvis det kneip :-)
e-Golf bestilt 26.02.2014, levert 28.07.2014. Night Blue Metallic, 18" Durban + alt utstyr.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA