Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Oversikt over ladeplasser for Zoe

Startet av EV - Driver, tirsdag 22. juli 2014, klokken 19:36

« forrige - neste »

Sidewinder

Takk for det.
Du glemmer nesten ventetida når du får bilen.
Håper du får din snart.

Hvis du vet vin nr på bilen din kan du allerde nå
Melde det inn til carnet. Det må legges inn manuelt
Pga feil, og det er nesten 1uke ventetid...
Så slipper du iallefall vente på det når bilen kommer :)

poskare


Sidewinder

#1262
Når du prøver å registrere bilen i carnet får du beskjed om at "vi kunne ikke bekrefte chasisnr" det er en feil som nettopp er oppstått(skjer med alle nyregistreringer).
Møller sender det inn til car-Net som gjør det manuelt... Lang ventetid. Sendes på Mail til kundehenvendelser@moller.no

poskare


poskare

Sitat fra: poskare på tirsdag 24. februar 2015, klokken 18:50
Sendte forespøresel nuh....

Sidewinder:
Hurra for den meget gode kundeservicen til Møller:

Du må selv foreta registrering av profil og så legge bilen til denne profilen. Du 
kan starte registreringen ved å følge denne linken:                               
http://volkswagen-carnet.com/no/no/start.html                                       
                                                                                     
Lykke til!                                                                           
                                                                                     
Vennlig hilsen / Best regards                                                       
XXX XXX XXX
Customer Care/Kundehenvendelser                                                     



Sidewinder

Sitat fra: poskare på onsdag 25. februar 2015, klokken 11:30
Sitat fra: poskare på tirsdag 24. februar 2015, klokken 18:50
Sendte forespøresel nuh....

Sidewinder:
Hurra for den meget gode kundeservicen til Møller:

Du må selv foreta registrering av profil og så legge bilen til denne profilen. Du 
kan starte registreringen ved å følge denne linken:                               
http://volkswagen-carnet.com/no/no/start.html                                       
                                                                                     
Lykke til!                                                                           
                                                                                     
Vennlig hilsen / Best regards                                                       
XXX XXX XXX
Customer Care/Kundehenvendelser                                                     

Merkelig opplegg.

Da jeg snakket med de var det alle nyregistreringer
Som ikke gikk an å legge til...
Dette var en kjent sak som fabrikken jobbet mye med.

Får håpe vi slipper å vente i 300 dager på dette også...

ArTa

Gleder meg til å hente bilen idag.
Bilen ble bestilt 25.2.2014, lagt på med Varmepumpe 6. mars 2014.
Kunne egentlig hente bilen i 2.uke i januar men grunnet innleggelse sykehus så måtte jeg selv utsette  utleveringen av bil.
Kan kjøre bil fra og med denne uken.
Vært stort sett fornøyd med info / kundebehandlingen fra Møller Kalbakken.


VW E-golf 2015
Audi e-tron 55 Quattro 2019
BMW ix3 reservasjon
VW ID.3 1ST Edition Reservasjon
Skoda vision IV reservasjon

poskare

Da er bilen min faktisk i klargjøingskø hos Møller Tønsberg! Neste uke kan vi endelig få kjørt bilen vår!! :) WOHOO!

nilskt

Sitat fra: poskare på onsdag 25. februar 2015, klokken 17:41
Da er bilen min faktisk i klargjøingskø hos Møller Tønsberg! Neste uke kan vi endelig få kjørt bilen vår!! :) WOHOO!

Da håper jeg å møte på en eGolf-frende som faktisk hilser når jeg kjører inn til Tønsberg om mårran! (De færreste hilser... :-) )
Nightblue e-Golf med varmepumpe siden 14. januar

raggi

Flere med bestilling i september eller oktober som har fått produksjonsuke ? Evt når ?  :)

jan-c

#1270
Sitat fra: raggi på torsdag 26. februar 2015, klokken 17:05
Flere med bestilling i september eller oktober som har fått produksjonsuke ? Evt når ?  :)
Ingen produksjonsuke for min del ennå, men det ser ut som de holder planen som er publisert i denne tråden tidligere. Måtte i dag, be Møller'n min ta en sjekk på biler som har fått prod.uke 12 - og alle hadde kontrakt  innenfor 1. til 15.9.14.

Sitat fra: Gordon Retriever på onsdag 07. januar 2015, klokken 14:42
Ferske tall:

SitatHer følger en estimering på når bilene går i produksjon.

Kontraktsdato mai, juni og juli: Uke 7-9

Kontraktsdato august til 10.sept: Uke 10-12

Kontraktsdato 11.sept til 10.okt: Uke 13-16

Kontraktsdato 11.okt til 31.des: Uke 17-19

Nyere kontrakter fra uke 20 og utover

Fra produksjonsstart til levering går det mellom 3 og 4 uker.
2018: e-Golf
2015: e-Golf
2013: Golf VII

alagerqv

Var innom Bekkelaget og sjekket at alt stod bra til med e-Golf'en i dag. Kjekt å kjenne noen som jobber hos Møller!:)

Bilen var godt i rute, så litt avhengig av Ditec'en, så blir det vel formell levering av den neste uke tipper jeg.

Stod en sort e-Golf på vei til Stavanger som hadde trøbbel med noe til døra, så da det er nok en som må vente noe til skjønte jeg på mekanikerne...

For forøvrig fortsatt ikke lagt inn bilen i Car-Net, og nå vet jeg jo eksakt km. stand på den. Det er er ting som tyder på et det er problemer i systemet med å få inn bilene, ukjent for gutta på kaia...

Sidewinder

Sitat fra: alagerqv på torsdag 26. februar 2015, klokken 21:24
Var innom Bekkelaget og sjekket at alt stod bra til med e-Golf'en i dag. Kjekt å kjenne noen som jobber hos Møller!:)

Bilen var godt i rute, så litt avhengig av Ditec'en, så blir det vel formell levering av den neste uke tipper jeg.

Stod en sort e-Golf på vei til Stavanger som hadde trøbbel med noe til døra, så da det er nok en som må vente noe til skjønte jeg på mekanikerne...

For forøvrig fortsatt ikke lagt inn bilen i Car-Net, og nå vet jeg jo eksakt km. stand på den. Det er er ting som tyder på et det er problemer i systemet med å få inn bilene, ukjent for gutta på kaia...

Ingen får lagt til bilene i car net. Det er problemer med de nye produskjonsnumrene. Du må melde det inn til carnet og det må så gjøres manuelt... Det skulle vistnok ta 1 uke  >:(

EL ??????

Sitat fra: raggi på torsdag 26. februar 2015, klokken 17:05
Flere med bestilling i september eller oktober som har fått produksjonsuke ? Evt når ?  :)

Jeg bestilte 10-10-2014 har enda ikke hørt et kvekk fra forhandler. Regner med at jeg får en produksjons bekreftelse uke 12-2015. Det må fortsatt være problemer med varmepumpe produksjonen da biler bestilt uten varmepumpe går foran i køen. :(

Langangen

Bestillte 26/8-14 skal produseres uke 11 og selgeren håpet på levering uke 14, før påske.
Satser på at påsken blir fin i år  8)
E-Golf 2015 mod
Model 3 2019 med FSD

Min Model 3 nettside: https://www.model3norway.com

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA