Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Oversikt over ladeplasser for Zoe

Startet av EV - Driver, tirsdag 22. juli 2014, klokken 19:36

« forrige - neste »

hottentott33

Sitat fra: Molteni på onsdag 11. februar 2015, klokken 13:35
Bestilt 13/1/2015, levering i uke 22 (2015...)  :-\

Er det en bekreftet dato eller et anslag fra forhandler?
2015 VW e-Golf m/VP. Pendlerbilen.
2003 Mercedes-Benz C200T CDI. Konebilen og langturbilen.
2010 Fiat Ducato Trigano 2,3 turbodiesel. Bobilen/Feriebilen.

Molteni

Vel, anslag eller bekreftet, vanskelig å si, men det er datoen (uke 22) i kontrakten jeg har med forhandler.
'18 S75D FSD
'15 eGolf Solgt

np

Uke 22? Kan bli interessant. Som noen nevnte i en annen tråd, det er første uken i nytt modellår for VAG. Forventer ikke noe, but you never know.
NP

VW e-Golf (2016)
Tesla Model 3 (Avbestilt)
Tesla Model X 100D (2018)

sap_2000

Var innom forhandler i dag med tanker om å mulig legge til laneassist, men nå var bilen satt opp til produksjon i uke 10 så da var det ikke muligheter for å endre.

Hadde tidligere bedt om å få beskjed før bilen ble låst, så det var litt synd, men tror vi greier oss uten laneassist og fj. lysassistenten på en kortrekkeviddebil her i osloområdet. Var egentlig skiltgjenkjenningen jeg var mest sugen på.

Han håpet på levering før påske men virket som det var like sannsynlig det ble etter.

Oppsummert:
eGolf med VP Bestilt 19/8-14
Planlagt produksjon uke 10 2015 som er første uka i mars.
Levering enten rett før eller etter påske. (Håper før ::) )
Mvh. SAP - Helelektriske fra juni 2017

Råde

Lane assistenten på denne bilen er helt håpløs. Ikke bør lei deg fjernlysassistenten synes jeg funker bra, og hvis du hadde hatt den ville førstnevnte ha latt seg programmere etter sigende. Men det går jo å bruke fjernlyshendelen også, så du skal nok klare deg :)
e-Golf | X75D

grorudklovnen

Sitat fra: sap_2000 på fredag 13. februar 2015, klokken 16:03
Var innom forhandler i dag med tanker om å mulig legge til laneassist, men nå var bilen satt opp til produksjon i uke 10 så da var det ikke muligheter for å endre.

Hadde tidligere bedt om å få beskjed før bilen ble låst, så det var litt synd, men tror vi greier oss uten laneassist og fj. lysassistenten på en kortrekkeviddebil her i osloområdet. Var egentlig skiltgjenkjenningen jeg var mest sugen på.

Han håpet på levering før påske men virket som det var like sannsynlig det ble etter.

Oppsummert:
eGolf med VP Bestilt 19/8-14
Planlagt produksjon uke 10 2015 som er første uka i mars.
Levering enten rett før eller etter påske. (Håper før ::) )
Bruker NAVI så får du opp hastighetsreguleringen uansett.

mihkku

Jippi! Da er min sendt! 320 dager and counting! Bikker vel 340 dager om ikke båten havarerer :p

Bawler

Sitat fra: mihkku på lørdag 14. februar 2015, klokken 14:07
Jippi! Da er min sendt! 320 dager and counting! Bikker vel 340 dager om ikke båten havarerer :p

Gode nyheter! :D
Haugesund
eGolf med VP og alt utstyr

raggi

Er det noen med bestilling i september som har fått produksjonsuke ennå ? :)

Puzoni

Bestilte 21.09. Fått produksjon uke 9 (neste uke) med estimert levering uke 12.

Anderskrok

Interessant.
Bestilt 15.september, forventet prod uke 12 nå. Levering blir vel da uke 15-16, dvs etter påske.

Har du jaga ekstra på din selger og fått "prioritet" på noen måte Puzoni?

Puzoni

Sitat fra: Anderskrok på mandag 16. februar 2015, klokken 12:13
Interessant.
Bestilt 15.september, forventet prod uke 12 nå. Levering blir vel da uke 15-16, dvs etter påske.

Du kan jammen meg si at jeg har vært "litt" aktiv ovenfor selgeren min.  :D Nå vet jeg ikke hva grunnen er, men han fikk forsert produksjon med 5-6 uker.

Anderskrok

Sitat fra: Puzoni på mandag 16. februar 2015, klokken 12:21
Sitat fra: Anderskrok på mandag 16. februar 2015, klokken 12:13
Interessant.

Du kan jammen meg si at jeg har vært "litt" aktiv ovenfor selgeren min.  :D Nå vet jeg ikke hva grunnen er, men han fikk forsert produksjon med 5-6 uker.

Var det jeg regna med/fryktet. Fikk nemlig for noen uker siden inntrykk av ordlyden i en mail om at min selger kunne "forsøke å få prioritet" på min bil. Og dersom en selger i ei lita sjappe i Follo kan det så tipper jeg at diverse selgere fra langt større forhandlere også har bedt om dette- hvilket ødelegger muligheten for å beregne levering på disse hersens bilene.

Jeg fikk ikke det, fikk da svar uke 10-12, mens i dag var den sikta inn på uke 12. Altå ikke bekreftet, bare siktet inn.

Heldigvis kosta det ikke mer enn 20 000 å få den gamle kjerra gjennom EU forrige uke, en EU jeg hadde planer om at den nye eieren skulle få gleden av å ordne da jeg bestilte ny bil i september...Håper jeg er gardert mot regninger av den størrelsen de neste 5 åra!
Nuhvel- satser på å få golfen med sommerskoa på, klar for å nyte vårtørr asfalt midt i april:)

geestone

Jeg fikk følgende informasjon av min selger i dag:

"
Biler kontraktert (kontraktsdato på kunde ikke bestillingsdato på ordre):
mai-Juli får antatt produksjon uke 7-9
augst til 10.sept: får antatt produksjon uke 10-12
11.sept til 10.okt får antatt produksjon uke 13-16
11.okt til 31.des får antatt produksjon uke 17-19
Nyere kontrakter fra uke 20 og utover
Dette gjelder KUN biler MED varmepumpe.
"

Jeg bestilte 30. des 2014, så jeg venter i spenning til uke 17....

magnus600

Bestilt 19. september, fikk info fra selger i dag om forventet produksjon i uke 14, levering ca uke 18-19. Jaja. Får innstille meg mentalt på fredag uke 19, dvs 8. mai  :)
2015 e-Golf Night Blue

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA