Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Billig elbil til aviskjøring

Startet av Kims, mandag 21. juli 2014, klokken 17:08

« forrige - neste »

Kims

Hei!

Skal til Trondheim en helg i juli, og har rettet en forespørsel ang. lading til et par hoteller, med litt ymse (les: ikke tilfredsstillende) svar.

Er det noen som har forslag til et greit/bra hotell med parkering og en lademulighet? :)

Kim!

Muffinman

Clarion Hotel & Congress har Pirbadet parkeringshus i kjelleren. Rikelig med schuko-punkter rett til venstre etter innkjøringen, og de fleste er alltid ledige. Har testet over natt med 16A uten problemer.

Fint hotell også.

Brede

Sitat fra: Muffinman på torsdag 03. juli 2014, klokken 11:11
Clarion Hotel & Congress har Pirbadet parkeringshus i kjelleren. Rikelig med schuko-punkter rett til venstre etter innkjøringen, og de fleste er alltid ledige. Har testet over natt med 16A uten problemer.

Fint hotell også.

Kan også anbefale dette hotellet! Så vidt jeg husker er parkeringshuset forholdsvis felg- og bilvennlig også.

Kims

Takk for svar!

Tok kontakt med de, og de kan ikke garantere ladeplass.. som er litt kjedelig.

Noen andre forslag? :)

Kim!

Muffinman

Som sagt, 90% av gangene jeg har vært der har alle 10 (?) plassene vært ledige. På det meste har jeg opplevd at en av de andre har vært opptatt.

Ellers så holder jo Tesla til på Lade. De har flere 9/11KW UMC``er hengende fast i parkeringskjelleren i tillegg til en 22KW boks. De hjelper deg nok om alt annet skulle skjære seg. en times tid på 22KW mens man tar seg en matbit tilsvarer jo over 7 timer på 13A, eller 6 timer på 16A.

Marmolada

Jeg brukte Vikhammer motell for noen uker siden. De hadde 16 a schuko tilgjengelig. Hadde også en 3 fase kontakt, men jeg hadde ikke egnet overgang. Gratis parkering og lading. Rimelig med grei standard å rommene.

Philip Marlowe

Model 3, hvit, dobbelmotor, langrekker. Fikk bil 6.4.19. EV65xxx.
Model S85, rød. Fikk bil 27.3.14. Solgt 6.4.19.

Nordtroms

På Clarion grand hotell i Olavskvartalet har Onepark parkering i kjelleren. Der er det to digre søppelcontainere på hver sin røde 32A kontakt, samt endel vanlige chuko på parkeringen. Vet ikke om disse er tiltenkt lading av motorvogn eller hvem som kan klarere lån av rød kontakt men de finnes i alle fall der for de som vil forske videre på det. :)
P85 rød, alt untatt utvidet alarm og bakovervendte seter.

Peddeee

Ser desverre ikke ut som det er så altfor mange ladepunkter på parkeringshus i Trondheim. Fant dog en liste med 5 parkeringshus (eneste?) som har det: http://trondheimshotellene.no/ladepunkter-elbil-i-trondheim/

cairnz

Sitat fra: Muffinman på torsdag 03. juli 2014, klokken 15:02
Som sagt, 90% av gangene jeg har vært der har alle 10 (?) plassene vært ledige. På det meste har jeg opplevd at en av de andre har vært opptatt.

Ellers så holder jo Tesla til på Lade. De har flere 9/11KW UMC``er hengende fast i parkeringskjelleren i tillegg til en 22KW boks. De hjelper deg nok om alt annet skulle skjære seg. en times tid på 22KW mens man tar seg en matbit tilsvarer jo over 7 timer på 13A, eller 6 timer på 16A.

Er dette åpent utenom åpningstider til butikken?
Elbilist

Dlikse

De står i nivå to i parkeringshuset til City Lade, så er nok åpent så lenge det er åpent på kjøpesenteret. De bruker laderne til å gjøre klar biler for utlevering også, så det kan til tider være rimelig fullt opp der nede.

OleJA

Sitat fra: Dlikse på tirsdag 08. juli 2014, klokken 13:46
De står i nivå to i parkeringshuset til City Lade,

...Nei, Lade Arena som er i andre enden av Haakon VII gt
Perlehvit P85, VIN P15981
Reservert 2 x Model Y

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA