Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Kan noen forklare/oppsummere hvordan man lader en Model S?

Startet av Kim81, søndag 20. juli 2014, klokken 20:37

« forrige - neste »

Kim81

Bor i Trondheim, og her fungerer laderen alle plassene jeg har prøvd. Når jeg var på hytta som er på fosen, blinket det bare på laderen.. Kom meg heldigvis fram og tilbake, da jeg lader til 100% når jeg skal litt lengere. Neste gang jeg dro på hytta lånte jeg med meg en lader fra en japanprodusert leaf, og den fungerte fint der! Prøvde selvfølgelig min egen først med samme resultat som sist( bare blinking). Forstått det sånn at ladere som er med de engelskproduserte er litt mer "nøye" på strømmen. Så mitt spørsmål er om noen har en lader fra en japanprodusert leaf og selge meg?
Mørk grå 2019mod leaf.n-connecta

X-Trail

Stolt eier av ELise♡

Daeedor

Jordfeil sannsynligvis ja - eller kanskje du ikke har jord i det hele tatt på hyttekontakten din ? :)

Kim81

Krever ikke ladere fra japanproduserte leaf jording da?
Mørk grå 2019mod leaf.n-connecta

X-Trail

Japan evse kontrollerer ikke jord før den tillater lading. Men den har jordfeilvern.
Stolt eier av ELise♡

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA