Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Mus i Frunk!

Startet av Mippen, lørdag 19. juli 2014, klokken 21:43

« forrige - neste »

jkirkebo

Sitat fra: Gordon Retriever på onsdag 06. august 2014, klokken 00:08
Autobild skriver at Audi har planer om å introdusere A2Q med linjer som minner om legendariske A2 og rekkevidde på 500km i 2018.  Tesla Model S-konkurrenten Q6 med rekkevidde 700km vil komme et år tidligere.

Link

Q6 blir vel strengt tatt en konkurrent til Model X i så fall, ikke til Model S. Skulle jeg hatt elektrisk Audi ville jeg nok foretrukket en variant på A5, A6 eller A7.
Forhandler av ladestasjoner og ladekabler, se www.ladespesialisten.no
Kjører Tesla X75D fra mars 2017 og Model 3 SR+ fra oktober 2019.

Amoss

Sitat fra: jkirkebo på onsdag 06. august 2014, klokken 00:39
Q6 blir vel strengt tatt en konkurrent til Model X i så fall, ikke til Model S. Skulle jeg hatt elektrisk Audi ville jeg nok foretrukket en variant på A5, A6 eller A7.

Hadde de ikke gått tilbake på dette da, og sagt at det bare ble en hybrid?

Sitat fra: Hyperstress på fredag 25. juli 2014, klokken 00:52
Da ser det ut som at de store EV SUV planene Audi hadde bare var B.S.

Audi vil ikke satse på EV, bare hybrid (for det er det kundene vil ha, inkl Teslaeierne..)  ::)

http://www.benlatestnews.com/2014/07/latest-cars-audi-boss-says-nein-to-all.html?m=1
"Your Model 3 was reserved on 31/03/2016."
ReservationId 364902

Mippen

Fremtiden er elektrisk.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA