Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Felg og dekk

Startet av smaug01, fredag 18. juli 2014, klokken 21:45

« forrige - neste »

bjorn_2390

Sitat fra: smaug01 på torsdag 03. juli 2014, klokken 11:17
Fyrte opp vår CNC styrte graveringsmaskin og gjorde det slik. Fylte med litt blå merkemaling som jeg tilfeldigvis hadde for hånden.
Nemlig! Der ser du hvor fint det kan være, og samtidig hvor effektivt merket denne nå er. (Og samtidig uinteressant for andre å stjele med seg/ta i bruk.)

Sitat fra: kjbu på fredag 04. juli 2014, klokken 08:54
Beklager å ødelegge entusiasmen, men hvis noen vil ha ladekladden blir den tatt uansett. Det er bare å klistre sort tape over denne graveringen. Er garantert uærlige elbil-eiere også.
Er ikke helt enig med deg @kjbu, - jeg ville hatt problemer med å bruke en kladd som var merket med noe annet enn mitt eget reg.nr. (om det ikke var et innvilget lån, da). Da hadde jeg heller gått inn for å sende regnr. til 2282.
Blå Euro-Leaf (2012)

smaug01

Klart at den fortsatt kan bli stjålet og brukt til evig tid av noen uærlig sjeler men nå har jeg i alle fall gjort den litt mindre attraktiv å ha i garasjen til en banditt.
'12 Qashqai 1.6 DCi AWD

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA