Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Ting jeg lurer på.

Startet av Mippen, fredag 18. juli 2014, klokken 01:35

« forrige - neste »

Mippen

På appen min og på ladestasjoner.no er det bilde av ladeplasser rundt om. Hvorda oppdaterers bildene når noe endres?
Fremtiden er elektrisk.

knnygar

Dei er avhengige av at publikum/eigarar sender inn bilde.
Ørsta, senter i Sunnmørsalpane.
Ny Euro Leaf sidan 1. juni 2013 :-)

Elmo

Oppdateringer og bilder kan sendes til post@nobil.no eller rapporteres inn her
Bor i Asker. Elbilist siden 2005. Div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen ca 165.000 km. Kun en kjørbar nå.
Har også en eUp 2015, gått 82.000 km, Tesla Model3 2019 og Seat Mii 2020.

svingen

sendt mail til  post@nobil.no flere ganger med nye bilder.
Er og lurt og sende opptatert info/beskrivelse hvis man føler det ikke er bra beskrevet eller feil GPS lokasjon.
viktig og gjøre det her så man hjelper dem som kommer etterpå :)
peugeot ion 2011 med OVMS,DAB radio,sykkel hengerfeste.
Bor i Nittedal (oslo)

RaBalder

Jeg sendte inn en feilrapport for uker siden. Et ladepunkt står plassert feil. Såpass feil at det står på feil side av en gate/vei.

Ingenting har skjedd med det. Det er like feil fremdeles når jeg ser på dette ladepunktet med data fra nobil.

Slikt "dreper" min iver etter å forsøke å rapportere feil.

emil

Har som oftest fått svar innen 1-2 dager når jeg har meldt inn endringer eller bilder.

Mippen

Takk for svar. Har sendt oppdatert bilde til de nå.
Fremtiden er elektrisk.

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA