Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Supercharger plasser ikke bare for Tesla...

Startet av Nornis, torsdag 17. juli 2014, klokken 11:16

« forrige - neste »

Nornis

Nå var det ikke km-stand på bilen som var merkelig da folkens  ;D

Spørsmålet er hvordan man kan annonsere en bil for å være facelift, og gir eksempler på hva som er forskjell - bl.a. nytt sort interiør for så å legge ut flere bilder av et lyst interiør  :o

For dem som kjenner Leaf er det jo tydelig at dette ikke er den oppgraderte modellen, men hvorfor i all verden prøver selgeren å påstå det - på en så lite overbevisende måte?

smaug01

Er det rart en stakkars Leafkjøper som meg nesten ble helt satt ut av alle ord og uttrykk som regjerte i Leaf-verdenen hvor halvparten var feil, bilder var feil(denne annonsen er ikke den første jeg har sett med bilder som ikke matcher annonseteksten), ord og uttrykk var feil(feks Leaf "med hurtiglader") osv osv. Spurte noe vakent her på forumet først og det er jeg glad for. Jeg er også glad jeg fulgte rådet med å kjøpe en norsk Leaf siden prisforskjellen var alt for liten til at det er verdt knotet. Burde jo vært mye større press på disse annonsørene slik at tekst og bilder er korrekt fra kanskje elbilforeningens side selv om det vanligvis ville se rart ut?
'12 Qashqai 1.6 DCi AWD

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA