Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: 0-100 km/t - ny video

Startet av Hassan, torsdag 10. juli 2014, klokken 09:33

« forrige - neste »

Hassan

Hei mener jeg leste et sted at Tesla er i gang med å etablere et service verksted i Groruddalen eller på Grorud. Er det noen som vet når de åpner ? Har time hos Tesla på bilen min om ca 3 uker og synes ikke servicen på Skøyen er så altfor mye å skryte av og kunne derfor tenke meg å prøve de på Grorud :)
Tesla model S 85 Eier siden mars 2014

OddB

He he...du kan vel risikere å treffe på mange av de samme folkene :-D
Roxy -(rød S85) mottatt 19. mars 2014 kl 18:00
Styremedlem i Tesla Owners Club Norway

teslaz

Grorud åpner vell ikke før om ett pr. måneder.........
P85, Lys Blå, meget fornøyd....
ELiza levert 28/11/13
Model X 13?5

Hassan

Sitat fra: OddB på mandag 23. juni 2014, klokken 14:43
He he...du kan vel risikere å treffe på mange av de samme folkene :-D

Heisan, ja må nok være litt rettferdig her, det var kun en på skøyen jeg ikke var fornøyd med og det var han som tok seg av registreringen. Det blir litt feil å ta alle under en kam da de fleste på skøyen er positive og imøtekommende og når jeg først er i skryteboksen kan jeg jo nevne at Patrik på skøyen er en utrolig hjelpsom selger. Ringer meg alltid opp igjen og gir aldri informasjon han ikke kan stå inne for :)
Tesla model S 85 Eier siden mars 2014

laumb

Kjell Arne sa sist jeg møtte han at det åpnet når det var klart. Det kunne være til høsten, det kunne hende at det ble over nyttår.. Mange ting som skal ordnes; Ansatte, bukker, utstyr, etc..

torboro

Vet man om Skøyen fortsatt blir værende eller flytter de alt til Groruddalen? Det er selvfølgelig forskjellig fra hvor man bor, men for meg blir det utrolig tungvint å reise til Groruddalen.

Greit nok å reise til service hver 3 mnd når det er close by og man bare kan droppe av bilen på vei til jobb og ta bussen 5 minutter. Hvis jeg må bruke 1.5 time bare i reise så blir fort service ekstremt mye mer "inconvenient".

Kallisman

Mulig det blir mindre praktisk for deg, men for meg blir det mye bedre. Det var nedtur for meg da de flytta service fra Alnabru til Skøyen. Med salget de har i Osloområdet får vi håpe de holder begge steder åpne, så kan alle bli fornøyd.
Har kjørt rød Model S P85, P15059, siden september 2013.
Venter P85D i juni.

Go-carter

Er nok lenge igjen. Salgsavdelingen om fasaden ser urørt ut. Verkstedet er vel det eneste som er godt på vei.
TMX60D
Leaf S 2015
Think 2011 2+2 Zebra "Sola" 106.000km pr. mars 2017
Think 2008 "CaThinka" kommende banebil

Car-El

Sitat fra: Sven-Erik på tirsdag 24. juni 2014, klokken 20:42
Plutselig angrer jeg på at jeg sa fra meg Ranger-avtalen.

Du å? Men æ bor i Tromsø og har Trondheim som nærmeste servisepunkt, bare 1144km unna... og uten SC imellom... og servise i november... og jeg nekter å bruke piggdekk... (er ikke så smart ser du.) også ser æ ikke problemet...  Men domme mæ ble "lokket" av meg selv til 8 år servise uten Ranger!   Æ E EN TOSK!, men lykkelig!
Tesla Model S siden 20. Nov 2013.

Kallisman

Sitat fra: Car-El på tirsdag 24. juni 2014, klokken 21:39
Sitat fra: Sven-Erik på tirsdag 24. juni 2014, klokken 20:42
Plutselig angrer jeg på at jeg sa fra meg Ranger-avtalen.

Du å? Men æ bor i Tromsø og har Trondheim som nærmeste servisepunkt, bare 1144km unna... og uten SC imellom... og servise i november... og jeg nekter å bruke piggdekk... (er ikke så smart ser du.) også ser æ ikke problemet...  Men domme mæ ble "lokket" av meg selv til 8 år servise uten Ranger!   Æ E EN TOSK!, men lykkelig!
De bygger jo sc nordover, så du trenger ikke angre lenge. Men det kan bli en spennende tur likevel. Ikke akkurat 5 min med bussen til jobb eller hjem etterpå. Bra det er moro å kjøre Model S:-)
Har kjørt rød Model S P85, P15059, siden september 2013.
Venter P85D i juni.

OddB

Roxy -(rød S85) mottatt 19. mars 2014 kl 18:00
Styremedlem i Tesla Owners Club Norway

Car-El

@OddB
Tromsø e døgnåpent!

Vet du mente Servisesenter. Og så lenge dem har sagt "åpnes snart", i over et halvt år, har jeg tenk at det kommer ikke til å skje. Og det ser ut til at jeg har mest rett.
Tesla Model S siden 20. Nov 2013.

OddB

Var en på Skøyen som hevdet at det ikke var lenge til...
Roxy -(rød S85) mottatt 19. mars 2014 kl 18:00
Styremedlem i Tesla Owners Club Norway

Hassan

Så bra, bor ikke langt unna Grorud og det hadde vært supert med en servicehall der samt noen 22 kw ladere som man kunne bruke fritt. Det synes jeg Tesla burde ha som et must :)
Tesla model S 85 Eier siden mars 2014

cairnz

Sitat fra: Car-El på tirsdag 24. juni 2014, klokken 21:39
Sitat fra: Sven-Erik på tirsdag 24. juni 2014, klokken 20:42
Plutselig angrer jeg på at jeg sa fra meg Ranger-avtalen.

Du å? Men æ bor i Tromsø og har Trondheim som nærmeste servisepunkt, bare 1144km unna... og uten SC imellom... og servise i november... og jeg nekter å bruke piggdekk... (er ikke så smart ser du.) også ser æ ikke problemet...  Men domme mæ ble "lokket" av meg selv til 8 år servise uten Ranger!   Æ E EN TOSK!, men lykkelig!
Ta deg en tur til Narvik i neste uke. Jeg spanderer kaffe og kanelboller.
Elbilist

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA