Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Kapasitet på Teslas superladere

Startet av Svg1974, søndag 06. juli 2014, klokken 23:57

« forrige - neste »

Svg1974

Noen som vet hva som skjer når rekkeviddeangsten blir reell? Ser Electrolux kjørte sin knusk tom, men svært nær ladepunkt, men hva skjer om det er en km. eller ti til nærmeste ladepunkt? Et kjapt søk her på forumet henviser til kun flatbed henting for tesla/leaf, mens selgere sier det går greit :o i lavere hastigheter (leaf).

For dere som har e-up, hva sier instruksjonsboka?

Er akkurat passe nysgjerrig av natur til at jeg defintivt kommer til å gå tom en gang eller to mens jeg lærer bilen å kjenne.  8)

Råde

Relevant spørsmål. Postet det like godt i tomkjøringstråden på e-up forumet så får vi se.
e-Golf | X75D

Svg1974

Så lenge man får "start" på bilen, så vil (i mitt hode) ikke bilen vite om den renner ned en bakke (frirenning evt. regenerering) eller om den blir trukket av en annen bil?  8)

Gordon Retriever

Ingen VW, men prinsippet burde være det samme:

smaug01

Haha, "fuck the world truck".
'12 Qashqai 1.6 DCi AWD

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA