Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Hva er ditt gjennomsnittforbruk saa langt?

Startet av Ona IX, søndag 06. juli 2014, klokken 21:21

« forrige - neste »

Yeyeye

Hehe, jeg bor i Trondheim, men kollektivtransport er på grensen hva man kan kalle familievenlig uansett.

Når jeg tenker meg om så er Soulen mere familievenlige en de gamle Thinkene, d var et godt argument for nybil jo;)

AR
Trondheim
Think classic 2002,Think classic 2001(tidligere Gråtass)
Nissan Leaf 2016 30kWh

nagela

Sitat fra: Ona IX på tirsdag 15. juli 2014, klokken 23:18
Han hos kia Norge som har svaret er på ferie, og kommer ikke tilbake før 4/8, så må nok vente til da.
Noe nytt her ang Svart med rødt, eventuellt helvit ?   ;)

Fikk en tlf fra min egen selger i forrige uke, med det var bare at de ikke viste noenting hos Kia Norge, og ikke trodde det ble noen flere "Norske" farger enn de 3 vi har nå.
Model X 90D: Black Obsidian, 6 seter sort, Premium pakke. Autopilot1. Levert 18 dager etter bestilling :)
Solgt: Tesla Model S P85+. Brun med alt.

nagela

Sitat fra: MyHorse_FC på tirsdag 05. august 2014, klokken 14:56
Hei

Rød Metallic med Sort tak kan bestilles hos forhandler, oktober produksjon.
Samme gjelder Rød Metallic med Hvit tak. Oktober produksjon dette også.

Leveringstiden fra produksjons dato til de fysisk ankommer Drammen Bil havn er ca. 6-8 uker, da dette avhenger av transport tiden fra Fabrikk i Korea til Drammen Bil havn

Du nevner her Rød med sort eller hvitt tak.
Er dette noen helt nye fargekombinasjoner ?
Det nyeste jeg har funnet var jo på www.kia.eu, og der er ikke disse nevnt.
Men det som står der i tillegg til de 3 "Norske" er "Clear White" og "Cherry Black & Inferno Red" (Svart med rødt tak).
Er disse også tilgjengelig ifra Oktober ?
Model X 90D: Black Obsidian, 6 seter sort, Premium pakke. Autopilot1. Levert 18 dager etter bestilling :)
Solgt: Tesla Model S P85+. Brun med alt.

Hanzo

Må si sort med røde detaljer vær ganske frekt, men blir denne også levert med grått interiør? Det kræsjer jo ganske godt med den kule sorte fargen utvendig. Den, med sort interiør og jeg venter lett litt ekstra på denne!

Ona IX

Sitat fra: Hanzo på tirsdag 05. august 2014, klokken 21:32
Må si sort med røde detaljer vær ganske frekt, men blir denne også levert med grått interiør? Det kræsjer jo ganske godt med den kule sorte fargen utvendig. Den, med sort interiør og jeg venter lett litt ekstra på denne!

Helt enig, men tror nok dessverre at det er lyst interiør på alle. Skal spørre når jeg ringer kia imorgen!
Kia Soul Ev Exclusive, Titanium Silver.
Bestilt uke 23. Levering bekreftet uke 47.
Levert 18.11.2014
Bærum.

Leo

Var innom Kia igår. Det jeg fikk vite da er at den sorte med røde detaljer er kun tilgjengelig i bensin/diesel utgaven, men at det mot jul vil komme en helhvit uten metallic.

MyHorse_FC

mye frem og tilbake....

men nå ligger de riktige fargevalgene ute på denne siden:

http://www.kia.com/eu/campaigns-and-redirects/soul-ev/

Nye fargene er Cherry black+inferno red, samt Clear White

Kan bestilles hos Kia forhandler, men kommer ikke før å november produksjon. Dvs levering i januar 2015.

Interiøret skal fortsatt være det samme, lyst interiør

verahaka

Med fare for å støte noen... Men litt moro må en ha det  ;D

Da jeg skulle velge farge på min Soul stod det mellom El-bil, Barbie-bil eller Harry-bil.
(aka El-bil: Blå - hvit, Barbie-bil: Hvit - blå og Harry-bil: Sort - Rød)

I mitt tilfelle ble det Barbie-bil  ;D

Hel hvit og hel grå blir rett og slett for kjedelig for meg... Ikke kom jeg på noen kallenavn til de heller  :P

Hilsen snart og stolt Barbie-bil eier  ;D

OlavEmil

Barbiebil er eit godt val :D . Fruen meiner bilen eg har i dag kun manglar rosafargen for å vere ein fullgod Barbiebil, eg forstår ikkje kva ho meiner ::) :




Sjølv vart det som nemnt harrybil på oss. Det blir kanskje ikkje mindre harrybil av at eitt av mine argument er at svart / raud er den fargen som kjem til å kle gule tåkelys best...  ;D
1 x Kia Soul EV 2015
1 x Kia Soul EV 2016
1 x M2 elektrisk mikrobil

Mikrobil AS

K S

Sitat fra: verahaka på torsdag 20. november 2014, klokken 08:14
Med fare for å støte noen... Men litt moro må en ha det  ;D

Da jeg skulle velge farge på min Soul stod det mellom El-bil, Barbie-bil eller Harry-bil.
(aka El-bil: Blå - hvit, Barbie-bil: Hvit - blå og Harry-bil: Sort - Rød)

I mitt tilfelle ble det Barbie-bil  ;D

Hel hvit og hel grå blir rett og slett for kjedelig for meg... Ikke kom jeg på noen kallenavn til de heller  :P

Hilsen snart og stolt Barbie-bil eier  ;D

Du kan glede deg. Barbie-bilen fungerer topp, ser bra ut også :-)

Hilsen Barbie-bil eier

(Og jeg som trodde vi hadde babyelbil med babylue :-) )

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA