Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Hva er ditt gjennomsnittforbruk saa langt?

Startet av Ona IX, søndag 06. juli 2014, klokken 21:21

« forrige - neste »

Ona IX

Fikk beskjed fra Kia nå om at titanium silver fargen er uten hvitt tak!

så da er fargene:
Hvitt med blått tak
Blått med hvitt tak
Lys sølv med hvitt tak
Mørk sølv
Kia Soul Ev Exclusive, Titanium Silver.
Bestilt uke 23. Levering bekreftet uke 47.
Levert 18.11.2014
Bærum.

Gnilre

Må bare spørre for å få det inn med teskje:

Titatium silver er det samme som mørk sølv og den kommer ensfarget uten hvitt eller blått tak ? Men fremdeles lyst skinninteriør. Når tror du den kan leveres ?
Kia Soul EV sept 2014 - aug 2016. Fin langturbil !
Opel Ampera-e levert 19.mai 2017 og solgt november 2017 etter 12.000 km. Beste bilen jeg har hatt.
Vil ha en 4-hjulsdrevet litt stor elbil. Vision eller EQC ?

Ona IX

Sitat fra: Gnilre på fredag 20. juni 2014, klokken 19:06
Må bare spørre for å få det inn med teskje:

Titatium silver er det samme som mørk sølv og den kommer ensfarget uten hvitt eller blått tak ? Men fremdeles lyst skinninteriør. Når tror du den kan leveres ?

Jeg trenger ting også inn med teskje!
Titanium silver er mørk sølv (noen kaller det koksgrå) - ca. lik farge som den mørke sølv leaf.

det er alltid lyst interiør uansett :(

Jeg har fått beskjed om at min er i fabrikken og skal leveres i september. Tror at de som bestiller nå ikke får før i oktober/november..
Kia Soul Ev Exclusive, Titanium Silver.
Bestilt uke 23. Levering bekreftet uke 47.
Levert 18.11.2014
Bærum.

Svefred2

Bestilte min i blått med hvitt tak ;D (20.06.14)
Ifølge selger får jeg bilen i september eller oktober.
Bestilt blå Kia Soul EV med hvitt tak 20 Juni, levering antas september/oktober

nagela

Bestilte min Exclusive i blått med hvitt tak  8) (21.06.14, lagt inn i Kia systemet morgenen 23.06.14 )

Ifølge selger får jeg bilen i oktober/november, bekreftet av salgsdiriktør Kia, så da må selgeren til Svefred2 enten ha en bil allerede i bestilling, eller være optimist  ;D
Model X 90D: Black Obsidian, 6 seter sort, Premium pakke. Autopilot1. Levert 18 dager etter bestilling :)
Solgt: Tesla Model S P85+. Brun med alt.

Svefred2

Får virkelig håpe at det er alternativ 1 :o
Selger mente jeg kunne få bil fra Juli produksjonen..
Bestilt blå Kia Soul EV med hvitt tak 20 Juni, levering antas september/oktober

Gnilre

Sitat fra: Svefred2 på mandag 23. juni 2014, klokken 22:31
Bestilte min i blått med hvitt tak ;D (20.06.14)
Ifølge selger får jeg bilen i september eller oktober.
Da er vi to mhp farve  :)
Estimert levering i september. Vår bil blir en Exclusive-utgave, men det er vel din også.
Den lille bensinbilen er solgt og kona klarer seg med en diesel-Mondeo og jeg en elsykkel nå i sommer.
Kia Soul EV sept 2014 - aug 2016. Fin langturbil !
Opel Ampera-e levert 19.mai 2017 og solgt november 2017 etter 12.000 km. Beste bilen jeg har hatt.
Vil ha en 4-hjulsdrevet litt stor elbil. Vision eller EQC ?

Svefred2

Sitat fra: Gnilre på onsdag 25. juni 2014, klokken 12:36
Sitat fra: Svefred2 på mandag 23. juni 2014, klokken 22:31
Bestilte min i blått med hvitt tak ;D (20.06.14)
Ifølge selger får jeg bilen i september eller oktober.
Da er vi to mhp farve  :)
Estimert levering i september. Vår bil blir en Exclusive-utgave, men det er vel din også.
Den lille bensinbilen er solgt og kona klarer seg med en diesel-Mondeo og jeg en elsykkel nå i sommer.

Med bare 30.000 i diff er det vel ikke mange classic som blir solgt 8)
Exclusive it is ;D
Bestilt blå Kia Soul EV med hvitt tak 20 Juni, levering antas september/oktober

Igloo

Holdt av en i titan silver idag.
Bensin utgaven bestod barnevogntesten og kona syns den var fin [emoji4]
Kiler litt i magen [emoji5]️
Kia Soul Ev

Din Model 3 ble reservert 05/04/2016
RN1071XXXXX

nagela

Da er det ihverfall 3 stk blå med hvitt og 2 stk i titan sølv her på forumet  ;D

Virker som om "Barbie" utgaven i perlemorhvit og lyseblått tak er litt for spesiell for norsk smak ?  :)
(Selv om fruen egentlig synes den var litt fin)

Og tror alle har bestillt Exclusive ?

Men virker som om det kun er jeg som har fått melding fra selger om at jeg først får bil i oktober/november  :'(
Model X 90D: Black Obsidian, 6 seter sort, Premium pakke. Autopilot1. Levert 18 dager etter bestilling :)
Solgt: Tesla Model S P85+. Brun med alt.

Ona IX

Sitat fra: nagela på onsdag 25. juni 2014, klokken 19:03
Da er det ihverfall 3 stk blå med hvitt og 2 stk i titan sølv her på forumet  ;D

Virker som om "Barbie" utgaven i perlemorhvit og lyseblått tak er litt for spesiell for norsk smak ?  :)
(Selv om fruen egentlig synes den var litt fin)

Og tror alle har bestillt Exclusive ?

Men virker som om det kun er jeg som har fått melding fra selger om at jeg først får bil i oktober/november  :'(

Jeg vet at det er en til som har bestilt blå på forumet her (husker ikke navnet).

Barby utgaven er jeg redd blir litt for elbil for de fleste. Er så mange som klager på at elbiler ser så elbil ut. Jeg syntes selv at den, sammen med den lyseblå leafen, blir de veldig feminine og elbil "save the world". Jeg bestilte titanium silver for at det skal være minst elbil! Jeg tror i tillegg at det er det som kommer til å selge best som bruktbil!
Kia Soul Ev Exclusive, Titanium Silver.
Bestilt uke 23. Levering bekreftet uke 47.
Levert 18.11.2014
Bærum.

Verdensrekord

Jeg har bestilt blå med hvitt tak. Men må si jeg angrer litt nå som titanum ikke har hvitt tak :-\

SoulEv

Jeg har bestilt barbie fargen!  8) Tenkte på blå først jeg også, men etter litt studering av den blå og den hvite side om side så fikk jeg en veldig god følelse på den hvite med blått tak. Synes det var en litt sprek og uvanlig farge og kona elsket den (selvfølgelig)

Gordon Retriever

Sitat fra: Ona IX på torsdag 19. juni 2014, klokken 19:02
Fikk beskjed fra Kia nå om at titanium silver fargen er uten hvitt tak!

så da er fargene:
Hvitt med blått tak
Blått med hvitt tak
Lys sølv med hvitt tak
Mørk sølv

På  den norske infosiden for Soul EV ser det ut som om lys sølv med hvitt tak er ute, slik at det bare er tre fargevalg igjen.  ???

Ona IX

Sitat fra: Gordon Retriever på søndag 06. juli 2014, klokken 00:37
På  den norske infosiden for Soul EV ser det ut som om lys sølv med hvitt tak er ute, slik at det bare er tre fargevalg igjen.  ???

Veldig usikker selv, det er jo et bilde av den fargen på siden, lenger opp (virtuell motorlyd). Og på EU siden kan man velge den fargen, sikkert bare kia Norge som var litt rask på avtrekkeren og glemte den ene fargen!

http://www.kia.com/eu/campaigns-and-redirects/soul-ev/
Kia Soul Ev Exclusive, Titanium Silver.
Bestilt uke 23. Levering bekreftet uke 47.
Levert 18.11.2014
Bærum.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA