Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Får meg til å spy..

Startet av trinestad, søndag 06. juli 2014, klokken 09:49

« forrige - neste »

trinestad

Både Frank, Ellen og Faduma på kundesupport har sagt flere ganger at NÅ er carwingskontoen min ok, men bilen sier jeg må opprette en konto! Forhandler finner heller ikke ut av hva som er feil - noen som har hatt lignende problemer? kjøpte ny Leaf i april 14

Rav4_EV

Kan ikke huske å ha sett en sånn melding på bilen. Skjer det etter at du har lagt inn brukernavn og passord?
Arne Magnus Berge 90608080
17' Model X90 med alt     19' Tesla Model 3 LR
Vectrix VX-1 med Leaf lithium-ion
Daglig leder hos Euromatic AS folkeladeren.no

trinestad

Ja, det skjer etter at jeg har lagt inn bruker navn og passord og trykket for å aktivere sikkerhetsinnstillingene - da får jeg beksjed om at jeg må opprette en konto.

BE

Kan det ha med stor/liten bokstav i brukernavnet? Jeg mener å huske at pålogging på Carwings brydde seg om dette på brukernavnet også, ikke bare på passordet som er normalt.
Sølv Leaf. Levert av Ålgård Auto November 2011.

trinestad

De på kundeservice har sjekket at dette er riktig antar jeg fordi de flere ganger har bekreftet at kontoen er i orden. Brukernavnet har bare små bokstaver, mens det i passordet er små og store bokstaver og tall.

smaug01

Dette er forhandleren sitt problem så her er det bare å be de fikse opp i dette asap. Kan det være at SIM kortet ikke sitter på plass skikkelig eller andre nett relaterte problemer med bilen slik at den ikke får forbindelse med carwings serveren? Uansett er det et problem forhandleren må finne ut av. Det tok en halv dag etter at jeg hadde hentet bilen før Carwings var oppe og gikk. Har du fått to eposter fra carwings hvor den første er bekreftelse på at kontoen din er opprettet og den siste er bekreftelse på at SIM kortet er aktivert og klar til bruk?
'12 Qashqai 1.6 DCi AWD

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA