Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Nye supercharger ladepunkter i Europa

Startet av Bushy, torsdag 03. juli 2014, klokken 22:41

« forrige - neste »

Tarpoon

Think City 2011. Zebra. 2-seter. Sort.
Brun Tesla Model S85.

tjomswrx

S85

hgs

Sitat fra: tjomswrx på tirsdag 17. juni 2014, klokken 11:49
Jeg ville ha brun, kjerringa blå. Bilen blir blå....!

Jeg ville ha blå, kjerringa brun. Bilen ble brun....!

Hadde ikke sett brun i virkeligheten før vi fikk den, men den er veldig fin. Ingen vits i å angre på det valget :-)
Brun S85 19", tech,luft,park,dobbeltlader,hattehylle -Solgt
TM3 LR AWD, 18", AP,  midnight silver metallic
e-Niro reservasjon - blir neppe tatt ut

Bushy

Hoi hoi. Takk for svar alle. Nå skal jeg bare lene meg tilbake å fyre opp en sigar....en 5 mnd tid...;p
Bor i Hamar. Men får nok se en brun engang. Nå hadde det nesten vært moro å ikke settes før overlevering nå:)

S75D sept. 17

tho

Brun er faen så fin.  :o Så en i virkeligheten på superladeren ved Cinderella. Ble blå på meg. Vurderte strekt grønn men jeg var for feig. Hvis jeg kunne ha valgt igjen ville de ha blitt grønn.
Blå Model S Performance Levert 14/3-2014 (P23235)
TOCN: Signature medlem

K

Brun TMS er "bærre lækkert". Gled deg! (Har selv rød siden fruen ikke likte den brune.)

haldorh

Hentet min andre tesla for 3 uker siden; den ble brun. Er meget fornøyd med fargen. Den fremstår mørk til sort  når det er mørkt. I sollys kommer den lyse metalikklakken frem og i enkelte typer lys fremstår den nesten grå. Gled deg!
x-Miev 2011
X-tesla model s 85 2013. modell s 85 2014

DaX

Let's imagine we're in the early 1900s, there are no paved roads, no gas stations, and you've just been introduced to the Model T. What do you think? It sure is difficult to travel as far as you can by horse and buggy. Food for the horse is everywhere and the bumpy roads aren't a problem. So, do you dismiss the T as a folly? Many did. Some recognized it for not merely what it was (which by existing standards was pretty slick), but what it could be. So, when the next revolution in transportation begins, will you recognize it?
Konnerud, Drammen

Philip Marlowe

Farger er jo smak og behag, men jeg tror likevel at Teslabrun er et trygt valg. Du blir sikkert veldig fornøyd når du får bilen. Gled deg!  ;D
Model 3, hvit, dobbelmotor, langrekker. Fikk bil 6.4.19. EV65xxx.
Model S85, rød. Fikk bil 27.3.14. Solgt 6.4.19.

Epleskreller

Jeg har hatt brun siden september. Dattern min valgte farge.. Vasker nesten aldri  bilen,så kunne ikke hatt hvit, svart eller rød.. tenker de fargene bør vaskes oftere.
Den elektriske bilrevolusjonen har startet!

Elektrisk siden sept 13
Model X 100D og Leaf :)
(tidligere Model S 85, 85D, 70D, P85DL,  Leaf og Model X P90DL)

arnehelge

Sitat fra: Tarpoon på tirsdag 17. juni 2014, klokken 11:32
Angrer ikke et sekund på at jeg valgte brun!

Ikke min bil, men en flott studie i detailing av en brun Tesla.
http://www.detailersclub.no/forum/topic/18157-s-s-tesla-model-s-p85-drs-detail/

Det er min bil :-)  Har ikke sett bildene tidligere. Lækkert ikke sant  8)
Model S, P85, brun med tech, pano, park, lyd, luft, 19".  Bestilte august 2011, fikk bilen 10.sept.2013.

Bushy

Var faktisk di bildene som bikket meg over på brun:) veldig fin bil du har
S75D sept. 17

arnehelge

Takk for det :)
DavidRS gjorde som du ser en super jobb med bilen. Dråpene "danser" fortsatt av på tak og panser etter
19000 kjørte.
Model S, P85, brun med tech, pano, park, lyd, luft, 19".  Bestilte august 2011, fikk bilen 10.sept.2013.

sven erik

har kjpt brun for t det ikke er så mnge av denne  samtidig hvar den ikke grå eller vit  å ja den er stilig men vil ikke ha fler med den   

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA