Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Nye supercharger ladepunkter i Europa

Startet av Bushy, torsdag 03. juli 2014, klokken 22:41

« forrige - neste »

Bushy

Hei. Jeg har nå eeeendelig klart å velge farge. Å shippet det avgårde til bygging... I brun.
Har egentlig hele tiden tenkt "delfingrå" men for det første. Så nesten "alle" jeg møter er den fargen. 2 så syntes jeg den er litt for lys. Ville gjerne hatt den hakket mørkere. Som Audi har en av mener jeg..
Men uansett så ble det brun etter å ha sett noen lekre bilder. Men brun har aldri vært i tankene mine. Så trenger litt støtte.... Før jeg ringer å safer farge..:p
Noen som har sett dem live? Og ikke har selv...
S75D sept. 17

rene

Den er dritlekker i brun. Du har absolutt gjort riktig valg. Len deg tilbake og nyt ventetiden.

RuneBreiseth

Min tesla er nettopp ferdig produsert. Brun med beige skinn. Den er sykt fin i virkeligheten

akseln

Henter min brune med sort skinn på onsdag. Valgte først grå, men endret for å slippe noe alle andre har. Har aldri snudd meg tilbake!

Men vi vil ikke ha flere brune på veiene, så bytt gjerne tilbake  ;D

dundun

Jeg har brun med stort skinn og er etter fire måneder fortsatt overbevist om at mitt valg var det helt rette.
Har: Model S S85D, rød med alt.
Har: i3 med alt
Solgt: Model S P85, brun med alt.
Solgt: Mercedes B-klasse elektrisk m/alt.
Er åpenbart enkel å ha med å gjøre på ekstrautstyret.

Bushy

Ah... Ble noen slag roligere nå... Ikke så ofte jeg har kjøpt en bil til 600k uten å ha sett fargen... Men det er noen bilder rundt som klarte å overbevise. Men får si som han over nå da... Nok er nok brunt:p
S75D sept. 17

dundun

Hvor bor du? Pleier å stå et par brune (inkludert min) på IT Fornebu i arbeidstida.
Har: Model S S85D, rød med alt.
Har: i3 med alt
Solgt: Model S P85, brun med alt.
Solgt: Mercedes B-klasse elektrisk m/alt.
Er åpenbart enkel å ha med å gjøre på ekstrautstyret.

janmb

P85+, Multilayer hvit (sort/carbon int), 21", Tech, Pano, Luft, Lyd, Lys, Park, Hattehylle

Batteritralla

Jeg har ikke brun, men om det hadde blitt en annen farge så hadde brun stått høyt på ønskelisten
Jeg forbeholder meg retten til å ha positive og negative meninger om Model S, selv om jeg har solgt min :-)

Leif1

Bruker å stå en utenfor jobben hos meg også.
Den bilen er fin. Ser ikke ut som den fargen heller trenger å
være helt nyvasket for å se akseptabel ut.
(Litt av årsaken til at jeg kjøpte grå. Får ikke delirium om jeg ikke vasker
hver dag...)
Konvertitt fra S til X

Balrog

Alle Tesla-fargene er fete, utvendig og innvendig. Ingen grunn til bekymring. Er du i tvil om valg av farge kan du jo bytte ut bil nr. 2 samtidig, så slipper du å velge.

Den svarte lakken er svært tynn. Den finnes desverre ikke i metallic, og det er vel det sterkeste argumentet for å velge noe annet enn svart.

Tesla S P85 fra 270913
Japanskprodusert Nissan Leaf importert fra USA i 2013 og derfor bannlyst av Nissan Norge.
Tesla Model 3 LR AWD solgt.
Tesla Model S 75D.
Zero SR elektrisk motorsykkel.

frekri

Valgte grå, hadde gått for Brun hvis jeg hadde sett den før jeg bestilte.
Model S85 - grå, luft, pano, lydstudio, tech
Bestilte 10. sep
Bekreftet 11. sep
VIN 6. des.
Building 10. jan
In transit 15. jan
Levert 25. feb 2014

cra

Damene i huset fikk bestemme fargen, så fikk jeg bestemme resten. Syntes det var et greit kompromiss, men desverre ble minstejenta (som ville ha brun slik at vi kunne ha "bæsjen" som kallenavn på den) nedstemt av de andre, så det ble blå. Synes kanskje den er i mørkeste laget; den ser svart ut helt til den står sammen med noe som faktisk er svart, men med litt lys er den rett så pen (når den ikke er støvgrå, i alle fall. ;) )

Tror definitivt ikke du kommer til å angre; så en brun da jeg var i Trondheim og henta min, og den var kjempelekker! Og så får du en farge som "ikke alle andre har", og det er jo heller ikke noen bakdel. :)
Tesla Model S75D 30/6/17
Tesla Model S85 26/3/14-30/6-17, 82500km
Leaf 9/5/12
Think City, Har ACTIA diagnoseapparat.
Sykkylven (Sunnmøre)

Tai

Farge er fryktelig subjektivt da...Ikke enkelt å råde noen til fargevalg. Det sagt, bilen er veldig flott i brun, du trenger ikke bekymre deg :)

Tai
Tesla Model S, grønn 85 Kwh,
Bestilt - 06/09-13
Finalized - 14/09-13
Bygget- 15/01-14
Transitt- 21/01-14
Klargjort- 28/02-14
Utlevering - 11/03 2014 kl 15:30!
Solgt - 25/08-17

-->Model X 75D, Midnight silver, 5 seter, premium, krem interiør, Oppgradert auto.
Bestilt 11/08-17
Kaos i Mytesla 02/09-17....
Ankommet Bergen  27/10-17
Utlevert 10/11-17

----------------------------------------------------------
"Ever notice that anyone going slower than you is an idiot, but anyone going faster is a maniac?" - George Carlin

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA