Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Ny beregningsrutine for typical range i 5.11?

Startet av Palleraa, torsdag 03. juli 2014, klokken 09:30

« forrige - neste »

Palleraa

Hej,

Håber i forstår det danske ligeså godt som jeg forstår det norske.

Er det muligt at sidde i bilen og høre radio når der lades? Forudser nogle kolde aftener på rastepladser med opladning i 1 times tid til efterår og vinter. Her ville det være rart at kunne sidde inde i varmen og høre musik mens bilen lader på AC eller 50kW DC.

Har ikke kunne finde noget på nettet nogensteder.

/Palle Raahauge
i3 ejer fra Købehavn siden september 2014.

snakkis

Ja, det er mulig å sitte i bilen under lading. Både AC og DC.

i3_X5_730

Sitat fra: Palleraa på mandag 16. juni 2014, klokken 09:13
... mens bilen lader på AC eller 50kW DC.

Jeg satt en stund i i3'en og hørte på radio en liten stund under denne testen. http://elbilforum.no/forum/index.php/topic,12522.msg210932.html#msg210932  ;)

satheesh.net

Jeg har fått et par av disse henvendelsene selv, men ja, man kan trygt sitte i bilen mens den lader. Uansett bilmerke og ladeform. Det eneste som er deaktivert er muligheten å sette bilen i "Drive" og kjøre av sted. Ellers skal alt annet virke som normalt. ;)

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA