Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Løsninger på stabil frakt av bæreposer og lignende i bagasjerom

Startet av eplemango, tirsdag 01. juli 2014, klokken 20:20

« forrige - neste »

eplemango

Jeg har nettopp flyttet til Oslo og tatt med Buddyen min (2008 modell) ;D ;D. Er vant til å kjøre den overalt i Trondheim, og for det meste på vei med max fartsgrense 60 km/t. Nå er det slik at jeg jobber på Stovner. Strekningen Grunerløkka- Stovner så må man kjøre Trondheimsveien eller Østre Aker... fartsgrense er mellom 70-80.

Er det noen som pleier å kjøre Buddy i så "høy" fart? Eller pleier å kjøre slike strekninger daglig... Går det fint?

nofuelno

Sitat fra: eplemango på fredag 13. juni 2014, klokken 13:22
Jeg har nettopp flyttet til Oslo og tatt med Buddyen min (2008 modell) ;D ;D. Er vant til å kjøre den overalt i Trondheim, og for det meste på vei med max fartsgrense 60 km/t. Nå er det slik at jeg jobber på Stovner. Strekningen Grunerløkka- Stovner så må man kjøre Trondheimsveien eller Østre Aker... fartsgrense er mellom 70-80.

Er det noen som pleier å kjøre Buddy i så "høy" fart? Eller pleier å kjøre slike strekninger daglig... Går det fint?
Min erfaring er at det går greit, men det er med en 2011 modell.
Jobber hos innovativ forhandler av elektriske ladeløsninger på Lysaker. www.nofuel.no
Jaguar iPace 2018 - Renault ZOE 2015- iMiev 2011 - Think Classic 2004 - Maranello

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA