Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Ny Ford - hva er galt med anmeldelsene?

Startet av Hassan, mandag 30. juni 2014, klokken 22:12

« forrige - neste »

Hassan

Heisan :D vet noen om det finnes en hurtiglader mellom Bagn og Oslo ?
Tesla model S 85 Eier siden mars 2014

sn0le

http://ladestasjoner.no/hurtiglading/model-s-ladekart

En 22kW på Shell 7-eleven i Nes.
Og 22kW ladere hos Smartclub på Billingstad.

Har du Type-2 kabel?
Grå S85 med mye stæsj.
Finalized: 25/2-2014. VIN tildelt: 21/3-2014.
I produksjon 28/4-2014. In transit 1/5-2014.
Levert 23/6-2014.
P39066

Anew

22kw-laderen på Nes i Ådal har kabelen innebygget, så man trenger ikke egen.
VIN 23765 finalized 21. august: In transit 4. januar, utlevert 19. februar.
Blå S60, mellombrunt, tech, rygge, pano, lys, lyd, vinter... og pakkehylle. Ikke superlader eller dobbeltlader, og lever veldig bra med det.

Hassan

Heisan, ja jeg har type 2 kabel men lurer på om den kabelen som allerede er installert på Nes fungerer på en tesla ? de fleste passer til Nissan og andre biler har jeg sett...:)

men takk for info.
ps : koster det noe å lade på disse i Nes ?

Anew

Laderen på Nes passer fint til Tesla. Stasjonen åpnet vel forrige helg, og skulle være gratis noen dager, men du bør være forberedt på å betale.

Les mer her: http://www.elbil.no/nyheter/ladestasjoner/3296-strommen-gikk-mot-strommen
VIN 23765 finalized 21. august: In transit 4. januar, utlevert 19. februar.
Blå S60, mellombrunt, tech, rygge, pano, lys, lyd, vinter... og pakkehylle. Ikke superlader eller dobbeltlader, og lever veldig bra med det.

Hassan

Takk for svar,da fikk jeg testet laderen på Nes og den fungerte utmerket. Håper den fortsetter å være gratis for mens man sitter og venter i et par timer så handler man fort for noen hundre kroner :).Det er en bra dag :).

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA