Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Nytt batteri 34' pluss arbeid 3 timer...

Startet av Gordon Retriever, lørdag 28. juni 2014, klokken 16:52

« forrige - neste »

jim_smyth

Et vennepar av meg bestilte etter påske. Hvit med blått tak. Exclusive. Levert forrige uke. Buskerud Bilsenter.
Skjønn det den som kan... Men jeg er glad på deres vegne

Svennemo

Må være en spøk! Bestilte samme farge/type i oktober og sitter med ventetryne enda.....
:-[

Basti

Fikk beskjed om at bilen jeg har ventet leeeenge på ble sendt fra Korea 17. juni.
Noen som vet hvilken båt denne kan være på?

secman

Da har den endelig ankommet :-) Bestilt 8. Desember og ble levert i dag 5. August på Kia Lørenskog. Det har vært umulig å få noe konkret fra selger om leveringsdato før den plutselig var her. Uansett veldig fornøyd nå :-)

Kiaiaiai

#409
Jeg ringte Kia forhandleren min nå i sted for å avbestille ettersom jeg ikke har hørt noe (har krøpet til korset å kjøpt en annen bil).
Også viser det seg at bilen pluteslig, uten varsel kom i går..  :-[   Heldigvis var forhandler grei nok til å la meg avbestille uten kostnad.

Virkelig kjipt for jeg hadde lyst på den bilen..

OlavEmil

Det ser ut til at Kia får inn veldig mange bilar om dagen. For dei som vurderer å avbestille, kan det gjerne lønne seg å ha litt is i magen. Tida med store leveringsforseinkingar er nok på veg til å gå over :) .

Synd at det skar seg for deg, Kiaiaiai. Håpar du blir nøgd med den andre bilen din.
1 x Kia Soul EV 2015
1 x Kia Soul EV 2016
1 x M2 elektrisk mikrobil

Mikrobil AS

Twingo

Vi bestilte 29.11.2014 med forventet levering i august 2015 (Bilbutikken Ålesund). Forhandleren kunne ikke enda bekrefte at bilen var produsert eller når den skulle produseres. Importøren Bertel O Steen lovet bare å gi en oppdatering av statussen i slutten av august.

Basti

Fikk endelig bilen på fredag (bestilt i sep/okt 2014).
2016 modell -med låsemekanikk for ladekabel. Er sålangt veeeeldig fornøyd med bilen   :D
Anbefaler å vente på denne bilen.

fiskeri

Bestilte i november (Haugesund). Fikk den på torsdag, og da innenfor avtalen vi hadde om levering i august 2015. Bilen hadde da vært innom Tyskland ettersom den var en del av Tysklands kvote. Super bil og veldig fornøyd etter et par dager med litt kjøring :)
Kia Soul EV exclusive, titanium silver motatt august 2015

petgok

Møtte en biltransport full av Titanium Silver på E18 på vei sørover mellom Larvik og Sandefjord i dag morges. Så nå er det noen som snart kan glede seg  :D
Kia Soul EV Exclusive Titanium Silver levert 20.11.14
Model 3 reservert 01.04.2016 (4900XX)

Aryd

Fikk bil på Torsdag den 20/8, Titanium Silver 2016 mod, bestilte i Februar, veldig fornøyd med bilen :)
Kona 2019, kønummer 6109 10/10-17, bestilt ordre 10/7-18 Levert 31/5-19 Tangerine comet, skinn og soltak
*Solgt*Kia Soul EV Exclusive Titanium Silver 2016
Bestilt Februar, levert 20 August 2015
Bor i Skedsmo

fiskeri

Sitat
Fikk bil på Torsdag den 20/8, Titanium Silver 2016 mod, bestilte i Februar, veldig fornøyd med bilen :)
Gratulerer!! Fikk for en uke siden, men den mener jeg er 2015-modell (og det var jo det jeg bestilte). I likhet med deg er jeg veldig fornøyd :)
Kia Soul EV exclusive, titanium silver motatt august 2015

OlavEmil

Det sjekkar du kjapt ved å prøve å ta ut ladekontakten medan bilen ladar og dørene er låst :) .

Gratulerer med draumebilen, begge to!
1 x Kia Soul EV 2015
1 x Kia Soul EV 2016
1 x M2 elektrisk mikrobil

Mikrobil AS

Baxrus

Jeg bestilte min bil den 17 juli og kan vel ikke akkurat forvente meg bilen heeelt enda. Forhandler opplyste ca januar som estimert. Gleder meg!

Aryd

Sitat fra: fiskeri på mandag 24. august 2015, klokken 10:06
Sitat
Fikk bil på Torsdag den 20/8, Titanium Silver 2016 mod, bestilte i Februar, veldig fornøyd med bilen :)
Gratulerer!! Fikk for en uke siden, men den mener jeg er 2015-modell (og det var jo det jeg bestilte). I likhet med deg er jeg veldig fornøyd :)
Om du ser på Understellsnummeret på bilen din og det står G700.... så skal det være en 2016 mod, 2015 har F700...
Kona 2019, kønummer 6109 10/10-17, bestilt ordre 10/7-18 Levert 31/5-19 Tangerine comet, skinn og soltak
*Solgt*Kia Soul EV Exclusive Titanium Silver 2016
Bestilt Februar, levert 20 August 2015
Bor i Skedsmo

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA