Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Nytt batteri 34' pluss arbeid 3 timer...

Startet av Gordon Retriever, lørdag 28. juni 2014, klokken 16:52

« forrige - neste »

mune

Pratet akkurat med Larvik Motor, som kunne bekrefte at vår bil er produsert. Dessverre står den på kaia i Sør Korea ennå. Kunne ikke bekrefte når den blir sendt derifra... (hvit med blått tak Exclusive)

mune

Selger sa også at det var problemer med batteri leveranser til fabrikken...

Verdensrekord

Sitat fra: goev på fredag 14. november 2014, klokken 07:05

Sitat fra: Verdensrekord på fredag 14. november 2014, klokken 00:05
Bestilte bil tidlig i juni men ennå ikke fått den :-(
Hvilken farge og utgave har du bestilt da?
Blå med hvitt tak. Exclusive

goev

Sitat fra: Verdensrekord på onsdag 19. november 2014, klokken 17:14
Sitat fra: goev på fredag 14. november 2014, klokken 07:05

Sitat fra: Verdensrekord på fredag 14. november 2014, klokken 00:05
Bestilte bil tidlig i juni men ennå ikke fått den :-(
Hvilken farge og utgave har du bestilt da?
Blå med hvitt tak. Exclusive
Samme farge som min. Burde være stor sjanse for at de kommer sammen nå den 13. desember da. Jeg krysser fingrene for deg  ;)
Tesla Model 3 SR+ Sort HF 27/8-2019
Kia Soul EV Classic - Blå/hvit 20/12-2014
Kia e-Niro - Svart 7/2-2019 - Solgt
Venteliste på Kia e-Niro med APP
Utviklet støtte for Kia Soul EV og e-Niro på OVMS.

Fei

Fikk beskjed fra Kia Ensjø at streiken ikke ville berøre biler som leveres i april mai. Produksjonen skulle være hentet inn til da. ::)

Verdensrekord

Sitat fra: goev på onsdag 19. november 2014, klokken 22:37
Sitat fra: Verdensrekord på onsdag 19. november 2014, klokken 17:14
Sitat fra: goev på fredag 14. november 2014, klokken 07:05

Sitat fra: Verdensrekord på fredag 14. november 2014, klokken 00:05
Bestilte bil tidlig i juni men ennå ikke fått den :-(
Hvilken farge og utgave har du bestilt da?
Blå med hvitt tak. Exclusive
Samme farge som min. Burde være stor sjanse for at de kommer sammen nå den 13. desember da. Jeg krysser fingrene for deg  ;)
Spennende :-)

model3citizen

Endelig kom meldingen om at bilen har ankommet forhandler ... da er den verste venteperioden over for min del.
'15 i3, '16 i3, '19 T3P

Bli med i Rekkeviddeangstforeningen

mune

Da har jeg fått bekreftet at MIN bil ble sendt med båt fra korea forige uke, så da er det ikke lenge igjen... ;-)
Hvit med blått tak exklusive...

Larry King

Undres om noen er utålmodig nok til å legge 45.000 ekstra på bordet for denne Titanium:

http://www.finn.no/53731867

Tipper den er solgt i morgen, jeg
TM3 LR RWD levert 22.06.19.
Soul Ev Excl. levert 22.12.14

OlavEmil

Irriterande at det står sånne folk i leveringskøen og gjer at vi som faktisk vil ha bilen må vente lengre...
1 x Kia Soul EV 2015
1 x Kia Soul EV 2016
1 x M2 elektrisk mikrobil

Mikrobil AS

ottcom

Fra Kia Bil Norge foreligger det en offisiell bekreftelse på 2 måneders forsinkelse for Kia Soul. Begrunnelsen er den nylig avsluttete streiken og leveringsproblemer fra batterileverandør. Rammer sort/rød bil fra oktober produksjon og alle biler fra november produksjon. Her er bare å smøre seg med tålmodighet og fortsatt å bruke fossilbil.

Joachim1978

Sitat fra: ottcom på tirsdag 25. november 2014, klokken 12:37
Fra Kia Bil Norge foreligger det en offisiell bekreftelse på 2 måneders forsinkelse for Kia Soul. Begrunnelsen er den nylig avsluttete streiken og leveringsproblemer fra batterileverandør. Rammer sort/rød bil fra oktober produksjon og alle biler fra november produksjon. Her er bare å smøre seg med tålmodighet og fortsatt å bruke fossilbil.

Rart, fikk beskjed i går fra Kia Ensjø om at min bil for levering april/mai ikke blir forsinket...
Venter på Kia Soul EV sort/rød med levering mai

ottcom

Brev datert 21.11.14 fra Kia Bil Norge til forhandlere. Fikk kopi av det i dag.

birkeland


Fei

Sitat fra: Joachim1978 på tirsdag 25. november 2014, klokken 12:54
Sitat fra: ottcom på tirsdag 25. november 2014, klokken 12:37
Fra Kia Bil Norge foreligger det en offisiell bekreftelse på 2 måneders forsinkelse for Kia Soul. Begrunnelsen er den nylig avsluttete streiken og leveringsproblemer fra batterileverandør. Rammer sort/rød bil fra oktober produksjon og alle biler fra november produksjon. Her er bare å smøre seg med tålmodighet og fortsatt å bruke fossilbil.

Rart, fikk beskjed i går fra Kia Ensjø om at min bil for levering april/mai ikke blir forsinket...

Nøyaktig det samme sa de til meg på Kia Ensjø, men april/mai leveringen blir produsert i mars så om det er november og oktober produksonen som er berørt er det ikke sikkert at bilene som er produsert etter dette og på nyåret nødvendigvis blir forsinket. Da jeg snakket med Kia ensjø sa han at de hadde kapasitet til å produsere nok til at de fikk hentet inn produksjonen igjen etter streiken. Sikkert bare for å holde oss kjøpere på gress men er jo lov å håpe :D

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA