Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Nytt batteri 34' pluss arbeid 3 timer...

Startet av Gordon Retriever, lørdag 28. juni 2014, klokken 16:52

« forrige - neste »

heidu

Pratet akkurat med selger fra Skotvedt Rud og han sa at bilen forventes slutten av desember/januar for sort/rød.

petgok

Hvis det stemmer at de første titanium silver er på båten Morning Laura så er den forventet til Wallhamn (Gøteborg) den 6 desember...(wallhamn.com)
Kia Soul EV Exclusive Titanium Silver levert 20.11.14
Model 3 reservert 01.04.2016 (4900XX)

rifusk

Hmmm hvor lang tid bruker de i Norge da monn tro.... Blir vell utpå nyåret..
Kia Soul Ev Exclusive titanium silver.
Kontrakt underskrevet 05.11.2014
Levert desember :)

ElZorro

Jeg skal hente min titanium grå om ca. 10 dager.  Og da skal den være klargjort til meg i Bergen.  :-)

Oyssjo

Kia Norge opplyste i dag at første båten med titanium silver ankom Sverige i helgen.

Henbot

Fikk beskjed om at titanium blir levert innen 14 dager :)

petgok

Har nå fått beskjed fra min forhandler (Larvik Motor) at min Kia Soul EV Titanium Silver kan hentes i begynnelsen av neste uke. Gjett om jeg gleder meg til min første elbil  :D
Kia Soul EV Exclusive Titanium Silver levert 20.11.14
Model 3 reservert 01.04.2016 (4900XX)

birkeland

Vil dere som er så heldige å få bilen sjekke om den er rustbehandlet? En forhandler i Krsand hevder at alle KIA Soul EV som kommer til Norge får rustbeskyttelsesbehandling når de ankommer havna i Drammen, men lånebilen jeg lånte i helga hadde ingen beskyttelse i det hele tatt.

Igloo

#98
Står en titan silver på rud... Så da blir det kanskje levering snart:)
Snakket med forhandler i ski. Ser ut til at det blir levering om ikke mange dagene:)
Kia Soul Ev

Din Model 3 ble reservert 05/04/2016
RN1071XXXXX

krisrst

Var akkurat hos forhandler på Kia Skøyen, ser ut som det er leveringstid ut til august nå :(

krisrst

Sitat fra: nime01 på onsdag 12. november 2014, klokken 12:14
Sitat fra: krisrst på onsdag 12. november 2014, klokken 09:20
Var akkurat hos forhandler på Kia Skøyen, ser ut som det er leveringstid ut til august nå :(
August??
9-10 mnd leveringstid er jo helt på linje med vent-e-Golf... men likevel, det var lenge!

Som selger sa så var nok det norske markedet noe undervurdert av koreanerne.. :) De fikk visstnok et sjokk da de telte teslaer på E18 fra kia-vinduene i morgenrushet..  ::)

nemiarwen

Da har jeg fått beskjeden jeg dessverre fryktet. Min sort/røde Soul EV med levering i Desember blir forsinket. Skulle vært produsert i oktober, det ble den ikke. Så, nå er det tidligste jeg kan håpe på januar :(

krisrst

:(

Jeg satte meg på venteliste i går, og ser nå på levering i august. :/

goev

Jeg fikk akkurat beskjed fra Motor Sør om at min Blå-Hvite Kia Classic kommer til Norge den 13. desember.

Bestilte 6. september og ble forespeilet November, så det er litt kjipt å vente en måned ekstra :-)

Vurderer sterkt å skaffe med en adventskalender for dette  ;D
Tesla Model 3 SR+ Sort HF 27/8-2019
Kia Soul EV Classic - Blå/hvit 20/12-2014
Kia e-Niro - Svart 7/2-2019 - Solgt
Venteliste på Kia e-Niro med APP
Utviklet støtte for Kia Soul EV og e-Niro på OVMS.

Verdensrekord

Bestilte bil tidlig i juni men ennå ikke fått den :-(

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA