Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Nytt batteri 34' pluss arbeid 3 timer...

Startet av Gordon Retriever, lørdag 28. juni 2014, klokken 16:52

« forrige - neste »

Ona IX

Idag fikk jeg høre at jeg har estimert levering 19. november. Vil tro han legger på noen dager for å ikke skuffe meg, siden de allerede har driti seg ut før! (lang historie, dårlig service men alt er rettet opp i og jeg er fornøyd igjen)
Kia Soul Ev Exclusive, Titanium Silver.
Bestilt uke 23. Levering bekreftet uke 47.
Levert 18.11.2014
Bærum.

vagsfjord

Leveringstid er nå juli 2015 og snart august. Forhandler nevnte dog at det er meget mulig at fabrikken leverer flere biler til Norge hurtigere grunnet den lange leveringstiden.

Igloo

Noen som har noen ny info ang. når første batch med tit. Silver kommer? Du har vel ikke fått din enda Ona?
Kia Soul Ev

Din Model 3 ble reservert 05/04/2016
RN1071XXXXX

peerbrat

I følge Vesseltracker så er båten med første shipment av Titanium-biler akkurat nå ved kysten av Malaysia, med en forventet ankomst i Suez-kanalen den 19.november kl. 02:00. So much for levering i oktober/november...... Det svettes nok godt hos importøren nå.

rifusk

Navn på båten? 8)

Signerte kontrakten i dag ::)

Selger mente av hvis alt gikk som smurt, så kunne jeg muligens ha bilen medio des.

Er snakk om en tit.silver, men om det er snakk om denne lasten er uvisst..
Kia Soul Ev Exclusive titanium silver.
Kontrakt underskrevet 05.11.2014
Levert desember :)

peerbrat

Båten heter Morning Laura.

IMO: 9445992
MMSI: 356732000
Call Sign: 3FUO
Flag: Panama (PA)
AIS Type: Cargo
Gross Tonnage: 70687
Deadweight: 21141 t
Length × Breadth: 232.38m × 32.3m
Year Built: 2010
Status: Active

moby666

Hvordan vet du at dette et første båten med T. Silver?
2018 Kona - på venteliste - nr 12. 
2017 TMX 75d ap2.5  7 seter
2015 egolf alt utstyr
2017 Ampera-a - på venteliste - KANSELERT
2016 IONIQ - Hvit Teknikk Skinn (solgt :()
2016 Outlander PHEV (solgt)
2014 Nissan Leaf Hvit (solgt)
2015 Kia Soul EV sort/rød (solgt)
2014 Citroen C-Zero sort (solgt)

mune

Er det noen hvite med blått tak med også da kansje ?!!

Ona IX

Første båten med tit Silver skal jo være i Sverige nå denne uken om jeg ikke tar helt feil. Så den båten du refererer til peerbrat er nok andre båten med biler!
Kia Soul Ev Exclusive, Titanium Silver.
Bestilt uke 23. Levering bekreftet uke 47.
Levert 18.11.2014
Bærum.

petgok

Båten Asian Dynasty ankommer Wallhamn (Gøteborg) inatt. Men har ikke noe annen info enn at den båten er med i Eukor flåten som kia er endel av.  Neste Eukor båt til Wallhamn er deretter Morning Calypso den 12 november (har fulgt ferden på marinetrafic.com). Venter spent på å høre fra forhandler om bilen snart kommer.
Kia Soul EV Exclusive Titanium Silver levert 20.11.14
Model 3 reservert 01.04.2016 (4900XX)

Igloo

Lurer veldig på hva som stemmer og hvor min bil er... [emoji18]
Kia Soul Ev

Din Model 3 ble reservert 05/04/2016
RN1071XXXXX

peerbrat

Båten jeg refererer til heter Morning Laura og forlot Korea 25.10.
Skal være første ladning av Titanium-biler. I allefall iflg Kia Ensjø.

KiaSoulEV

Jeg fikk beskjed av selger for 5 dager siden at bilen vi bestilte (titanium silver) forlot sør-korea i slutten av september som planlagt og at bilen er i Norge rundt 25.november. Levering til meg blir noen dager etter dette, i følge Kia Moss.
Kia Soul Ev Exclusive titanium silver
Bestilt 5 september 2014
Levert 21.november 2014!

JTveter

Bruker virkelig båtene nesten 2 mnd på ferden fra Korea til Skandinavia? Mange stopp på veien da eller?
KIA Soul Titanium Grey
Mitsubishi Outlander PEHV 2016 Titanium Grey

FredH

Sitat fra: JTveter på onsdag 05. november 2014, klokken 23:20
Bruker virkelig båtene nesten 2 mnd på ferden fra Korea til Skandinavia? Mange stopp på veien da eller?

Jepp, kan vist bruke alt fra 6 til 8 uker, avhengig av vær og vind.
Min elektrobil skal nå, endelig, være shippa, men jeg kan ikke forvente den før i midten av desember.
_______________________________________

Kia Soul EV Exclusive (blå/hvit) i bestilling.
Forventet levert slutten av september.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA