Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Nytt batteri 34' pluss arbeid 3 timer...

Startet av Gordon Retriever, lørdag 28. juni 2014, klokken 16:52

« forrige - neste »

ottcom


Fei

Takk .

Fra november produksjon og fremover. Der røk min onde plan om at jeg ikke skulle bli berørt med marsprodusert bil. Juli er jo en fin mnd å få bil det også :-)

Joachim1978

Sitat fra: Fei på tirsdag 25. november 2014, klokken 16:36
Takk .

Fra november produksjon og fremover. Der røk min onde plan om at jeg ikke skulle bli berørt med marsprodusert bil. Juli er jo en fin mnd å få bil det også :-)

Forholder meg fortsatt til svaret fra Kia Ensjø ettersom brevet er datert 21/11 og jeg fikk svaret 24/11. Da er det strengt tatt ikke mitt problem ;)
Venter på Kia Soul EV sort/rød med levering mai

OlavEmil

Ditt problem blir det uansett, Kia Ensjø har neppe noko form for magiske evner til å trylle fram bilar som ikkje blir produsert.
1 x Kia Soul EV 2015
1 x Kia Soul EV 2016
1 x M2 elektrisk mikrobil

Mikrobil AS

Joachim1978

Sitat fra: OlavEmil på tirsdag 25. november 2014, klokken 20:11
Ditt problem blir det uansett, Kia Ensjø har neppe noko form for magiske evner til å trylle fram bilar som ikkje blir produsert.

Visse rettigheter ift kontrakt har man OlavEmil
Venter på Kia Soul EV sort/rød med levering mai

OlavEmil

Det er klart. Om du meiner at det ikkje er noko problem fordi du kan avlyse kjøpet ved forseinking, så har du sjølvsagt rett i det :) . Men uansett kva som står i kontrakten, og kva du har rett på, kan ikkje Kia, eller nokon andre, levere ein vare som ikkje eksisterer.
1 x Kia Soul EV 2015
1 x Kia Soul EV 2016
1 x M2 elektrisk mikrobil

Mikrobil AS

moby666

Grunnen til forsinkelsen av sort/rød er at det er også endringer innvendig i bilen, Dvs andre deksler og seter.
Dere hørte det først fra meg  8)
2018 Kona - på venteliste - nr 12. 
2017 TMX 75d ap2.5  7 seter
2015 egolf alt utstyr
2017 Ampera-a - på venteliste - KANSELERT
2016 IONIQ - Hvit Teknikk Skinn (solgt :()
2016 Outlander PHEV (solgt)
2014 Nissan Leaf Hvit (solgt)
2015 Kia Soul EV sort/rød (solgt)
2014 Citroen C-Zero sort (solgt)

OlavEmil

Sitat fra: moby666 på onsdag 26. november 2014, klokken 15:23
Grunnen til forsinkelsen av sort/rød er at det er også endringer innvendig i bilen, Dvs andre deksler og seter.
Dere hørte det først fra meg  8)

Spørsmålet er: Kven høyrde du dette frå? Ikkje frå moby666, vel? ;)

Støttar elles opp om spørsmåla til nime01. Kom gjerne med meir info om du har. Eg forventar at dei same miljøvennlege materiala er brukt i (minst) same omfang, då dette er eit viktig fortrinn ved Kiaen for min del.
1 x Kia Soul EV 2015
1 x Kia Soul EV 2016
1 x M2 elektrisk mikrobil

Mikrobil AS


JohnC

Ja, da er det vel helt i det blå når vi kan forvente våre (første) svart/røde?

ottcom

Ja, fullstendig i det blå. Ser ut som jeg må beholde min Golf diesel.

EspenM3

Produksjonen av svart med rødt tak er i gang. Bil bestilt tidlig september ble produsert forrige uke. Så noen biler er iallefall på vei til Norge.

ottcom

Bestilte svart/rød 1. september, men ingen info hos forhandler at den er på vei.
Merkelig form for logistikk Kia Bil Norge bedriver, eller kanskje mangel på logistikk?

mune

"Min bil" bil ble sendt fra korea med båt uke 47 og det er sikkert flere biler med på den båten...(Hvit med blått tak)

EspenM3

Tror nok problemet ligger lengre inn i systemet enn hos importøren..

Men den båten er det nok muligens noen svarte/røde på også da ja, så for noen er det iallefall håp om bil i januar.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA