Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Nytt batteri 34' pluss arbeid 3 timer...

Startet av Gordon Retriever, lørdag 28. juni 2014, klokken 16:52

« forrige - neste »

goev

Sitat fra: Verdensrekord på fredag 14. november 2014, klokken 00:05
Bestilte bil tidlig i juni men ennå ikke fått den :-(
Hvilken farge og utgave har du bestilt da?
Tesla Model 3 SR+ Sort HF 27/8-2019
Kia Soul EV Classic - Blå/hvit 20/12-2014
Kia e-Niro - Svart 7/2-2019 - Solgt
Venteliste på Kia e-Niro med APP
Utviklet støtte for Kia Soul EV og e-Niro på OVMS.

mune

Er det noen som har bestilt Exclusive hvit med blått tak, og venter den før jul???

Kaffetrakter

Er det noen som vet om alle i titanium er gjennom tollen? Selgeren lovte at bilen min skulle komme uke 46/47 og at han skulle ta kontakt når bilen er i den norske tollen. Jeg ser det har dukket opp biler hos flere forhandlere på Østlandet, så jeg begynner å bli litt bekymret for at min likevel ikke var med denne båten.   

kringon

Grå titanium ser fin ut den, men felgene kræsjer jo totalt når det ikke er andre hvite detaljer!

Vinterfelgene som jeg har til min blå vil se nydelig ut på denne, men de hvite syns jeg ble "plastic-fantastic" her
Hvit Citroën C-Zero 2014
Blå med hvitt tak - Kia Soul EV 2015 i bestilling

birkeland

Sitat fra: kringon på lørdag 15. november 2014, klokken 12:01
Grå titanium ser fin ut den, men felgene kræsjer jo totalt når det ikke er andre hvite detaljer!

Vinterfelgene som jeg har til min blå vil se nydelig ut på denne, men de hvite syns jeg ble "plastic-fantastic" her

Det ER hvite detaljer på Electric-emblemet på sidene av bilen, på frontlysene,  rundt grillen og under luftinntaket på undersiden forran på bilen. https://www.facebook.com/BBKia/photos/pcb.10152847302366753/10152847276421753/?type=1&theater

Om man ikke liker felgene, er det heldigvis utrolig lett å kjøpe noen andre.

K S

Sitat fra: birkeland på lørdag 15. november 2014, klokken 14:07

Det ER hvite detaljer på Electric-emblemet på sidene av bilen, på frontlysene,  rundt grillen og under luftinntaket på undersiden forran på bilen. https://www.facebook.com/BBKia/photos/pcb.10152847302366753/10152847276421753/?type=1&theater

Kunne jeg gjort det ved kjøp, så ville jeg hatt 2x hvite sett med felger, men det gikk ikke.....

model3citizen

Sitat fra: birkeland på lørdag 15. november 2014, klokken 14:07

Listen under luftinntaket foran er matt sølv. Samme farge som rammen rundt platen som dekker ladekontakten.
'15 i3, '16 i3, '19 T3P

Bli med i Rekkeviddeangstforeningen

K S

Hvorfor ikke kjøpe denne:

http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=53472407&ov=m&usergroup=53

Hadde nok jeg gjort, hvis jeg ikke hadde vært en lykkelig eier av Soul fra før :-)

verahaka

Ny på forumet her og elbildebutant :D

Bestilt Kia Soul EV Exclusive hvit med blått tak 24. juli på Skotvedt Rud.
Fått beskjed om at bilen ble produsert 29. oktober og at den skal være klar til levering om 4-6 uker, altså forhåpentligvis har jeg bilen i begynnelsen av/medio desember.

Vet ikke om jeg stoler helt på forhandler når jeg ser at på forumet her prates det om leveringstid på 6-8 uker. Sukk, redd jeg må vente til etter Nyttår  :-\

goev

Verahaka, da tipper jeg at våre to biler kommer med samme båt :-)
Min Blå-hvite kommer til Norge 13. desember etter planen.

verahaka

Takk for tilbakemelding goev!  :D
Da krysser jeg fingrene for at det ikke blir forsinkelser og at jeg får bilen senest i uke 51  ;D

goev

Det håper jeg og!

Min gamle bil går regelrett ut på dato den 31. desember, så jeg er avhengig av å få Soul-en før den tid :P

mune

Vår gamle bil gikk på skraphaugen forrige uke, men hadde muntlig avtale med Larvik Motor om at de skulle hjelpe oss med bil frem til Soulen kom.. Så bil har jeg jo fått låne uten kosnader... God service !!!! Venter Hvit med blått tak før jul... !?

nemiarwen

Da har jeg fått vite at sort/rød Kia Soul ikke hadde oppstart av produksjon før nå i november, årsak var streik ved fabrikk og problem med leveranse av batterier.  Så de første sort/røde produseres da i november og kan da ikke leveres før i januar.
Jeg skrev kontrakt med levering i desember, men jeg har nå heller ingen garanti på at jeg får min i januar. Solgte akkurat bilen min også, så er litt i beit. Skulle få låne bil med forhandler til 1250,- pr. uke...

Ona IX

jeg får plukke opp min titanium imorgen om alt går etter planen :) snakket med bilselgeren nå!
Kia Soul Ev Exclusive, Titanium Silver.
Bestilt uke 23. Levering bekreftet uke 47.
Levert 18.11.2014
Bærum.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA