Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: usa Import VIKTIG pass på ikke bli lurt

Startet av kringon, torsdag 26. juni 2014, klokken 18:29

« forrige - neste »

kringon

Har sett på disel/bensin versjonen at soltak kun kommer i fargeutgaver med lik farge på hele bilen.

Soltak på denne som elbil ville jo vært knall! Forøvrig drømmer jeg om et tilhengerfeste godkjent for sykkellast.

Bilen ser ellers komplett ut. Spent på hva vintertester vil vise i praksis på rekkevidde. 212 km NEC tilsvarer vel ca 15-16 mil om sommeren. Dropper kanskje til 10-11 om vinteren?
Hvit Citroën C-Zero 2014
Blå med hvitt tak - Kia Soul EV 2015 i bestilling

abc

Soltak på elutgaven er nei, nei...

Angivelig er hengerfeste ikke mulig å plassere pga fysiske endringer av karosseri når den kommer i elutgaven.

Begge deler er sjekket opp med Kia sentralt i Norge, via selger.

For min del er både hengerfeste og offroadpakke aktuelt, men altså ikke tilgjengelig offisielt sett.

Foreløpig sitter jeg på gjerdet til jeg får prøvd og sett en el-utgave, eller kjøper noe annet underveis.

Jeg tok en testtur med bensinutgaven og opplevde en bil som sporet mye. Forhåpentligvis var det bare den aktuelle bilen.



© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA