Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Fargevalg

Startet av tSla, onsdag 25. juni 2014, klokken 19:03

« forrige - neste »

atleten

Mener det var.73.  Men for å si det sånn, det er umulig å ikke høre at raslingen er borte

Veggen

Tror sannelig dere har rett  :)
Har også hatt noe ulyder innimellom ved bestemte bassfrekvenser.
I kveld ser de stort sett ut til å være borte.
Klarer riktignok å fremkalle litt skurreskranglelyd i høyre sidedør ved skikkelig volum og unaturlig kraftig syntbass, men adskillig mindre enn før.
Har de rett og slett EQ'et vekk problemfrekvenser tro?

tSla

Sitat fra: Veggen på søndag 16. november 2014, klokken 16:22
Sitat fra: tSla på søndag 16. november 2014, klokken 00:43
Jeg kan nå meddele at etter siste oppdatering jeg tok i går, er denne "ulyden" jeg har klaget på, borte vekk! :D Sannelig har Tesla fikset dette via en update. Thumbs up!!  8)

Og hvilken versjon var det du oppdaterte til da?
Ganske vesentlig informasjon da "siste" er temmelig upresist...

Med siste oppdatering så mener jeg .73 :)

Ja, det kan virke som at de har EQ'et det vekk.. Er ikke sikker på om noe annet er forandret i lydbildet. Noen har nevnt mindre fremtredende bass, noe jeg vil si meg enig i. Men bare den "forvrengte" lyden er borte er jeg fornøyd nok :)
Tesla Model S P85+

Longice

Kan også bekrefte at ulyden / skurringen nå er borte. Veldig fornøyd med det!

Trustno1

Sitat fra: Longice på mandag 17. november 2014, klokken 15:11
Kan også bekrefte at ulyden / skurringen nå er borte. Veldig fornøyd med det!

Jeg kan rapportere det samme.

Hyggelig å endelig få full utnytte av lydpakken, ulyden var utrolig irriterende.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA