Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Nyt friheten med det største hurtigladernettverket i skandinavia........

Startet av erikf, onsdag 25. juni 2014, klokken 16:07

« forrige - neste »

erikf

Hyll fylket!

http://www.hordaland.no/Aktuelt/Nyhende/Hordaland-kan-fa-sju-nye-hurtigladepunkt/

Nettopp Garen camping er nevnt som potensiell plassering dersom det blir støtte fra transnova. Da blir det virkelig peace of cake med bergen-oslo... spesielt hvis hønefossområdet får seg noe.
Bergen - Leaf 2012-2019 - model3 2019-

erikf

Eikelandsosen er også en perfekt lokasjon, og Røldal.
Fantastisk hvis dette går i boks!!
Bergen - Leaf 2012-2019 - model3 2019-

Mhagen3

Kjenner jeg begynner å bli veldig glad i fylkeskommunen:)

krister461

Sitat fra: erikf på fredag 06. juni 2014, klokken 14:01
Nettopp Garen camping er nevnt som potensiell plassering dersom det blir støtte fra transnova. Da blir det virkelig peace of cake med bergen-oslo... spesielt hvis hønefossområdet får seg noe.
Nå er det jo alt en hurtiglader i Eidfjord sentrum, men selvsagt kjekt med en på Garen også. :-)

Pit

Ifølge hurtigladekartet er combo hurtiglading ennå ikke i drift på Stord.
Tror jeg leste for noen uker siden et eller annen plass på elbilforum at denne hurtigladeren nå er satt i drift.
Men jeg klarer ikke finne tilbake til riktig topic, så derfor: noen som vet om laderen er i drift nå?

snippet

BMW i3 - Bergen

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA