Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Ulyd fra Drivverk

Startet av staleand, mandag 23. juni 2014, klokken 17:21

« forrige - neste »

Kagex

P29687

FruTesla

Sønnen var helt imot morbær tre når vi bestilte - men han ble imponert når han så det i det virkelige liv...... Jeg er strålende fornøyd :)
Mercedes E 220 CDI
Model S 85 perlehvit - hentet des. 2013 (solgt)
Model S 90D - hentes 21. juni 2017

Johnny

Sitat fra: staleand på torsdag 05. juni 2014, klokken 09:12
Foliering blir nok en kjappvindtløsning uverdig en såpass fet bil :-)
Når utganspunktet er plast, så blir i alle fall tapetsering et steg opp ;D
TMS og eGolf.

ThomasBN

Jeg har også morbærtre, har kun fått gode tilbakemeldinger fra passasjerer. Selv synes jeg disse panelene ser meeget bra ut, og de kommer til å se ut som nye etter mange års bruk

staleand

Mulig jeg har forhåndsdømt morbærtre litt basert på bilder. Det kan jo ofte avvike fra virkeligheten i flere sammenhenger =) Skal bli morsomt å se "live". Hvis det blir noe kjøp da.
Model S S85 Alt utstyr, minus tyverialarm, hattehylle og barneseter.
Levering feb / mars 2014.

TeslaSvein63

Laumb: Hvor kraftig lim er det på denne karbonfiberfilmen fra 3M og hvor føyelig er den? Tror du den kunne egnet seg til å ha på og beskytte trøsklene på Teslaen? Tenker da litt på dette med evt å få det av uten å skade lakk ol og slitestyrke.

Tai

Sitat fra: staleand på torsdag 05. juni 2014, klokken 13:35
Irriterer meg at tesla i det heletatt tilbyr morbær som et valg!! Ser jo ut som fremedlegmer fra mars, tenk type ukjent virus elno sånt som flyter på en flate! Blæh!! Får se om det blir noe av kjøpet av teslaen da selger ikke har ringt tilbake idag slik han lovte! Hvis det blir noe av skal jeg kontakte tesla og forhøre meg.

Mulig morbær ikke ser like jævli ut irl som på bilder?

Synes du er veldig negativt til noe som kommer an på smak og behag. Jeg ville for eksempel aldri hatt karbon interiør i min bil, men det er igjen min svært subjektive mening. Jeg respekterer de som velger det og legger ikke ut om hvor gale jeg synes det er.

Tai
Tesla Model S, grønn 85 Kwh,
Bestilt - 06/09-13
Finalized - 14/09-13
Bygget- 15/01-14
Transitt- 21/01-14
Klargjort- 28/02-14
Utlevering - 11/03 2014 kl 15:30!
Solgt - 25/08-17

-->Model X 75D, Midnight silver, 5 seter, premium, krem interiør, Oppgradert auto.
Bestilt 11/08-17
Kaos i Mytesla 02/09-17....
Ankommet Bergen  27/10-17
Utlevert 10/11-17

----------------------------------------------------------
"Ever notice that anyone going slower than you is an idiot, but anyone going faster is a maniac?" - George Carlin

Lokführer

Jeg har karbonfiberinteriør, men jeg synes Morbær er finest. Fruen ville faktisk ha karbon, så da ble det slik.
Elbilist som unnlater å bruke kollektivfelt.

jkirkebo

Sitat fra: Tai på fredag 06. juni 2014, klokken 13:05
Synes du er veldig negativt til noe som kommer an på smak og behag. Jeg ville for eksempel aldri hatt karbon interiør i min bil, men det er igjen min svært subjektive mening. Jeg respekterer de som velger det og legger ikke ut om hvor gale jeg synes det er.

Ja, smaken er som baken som vanlig, ikke noe nytt der ;)

For min del var muligheten til å få karbonfiberinteriør en av hovedgrunnene til at jeg kjøpte P. Nå fås det også på S85, men ikke da jeg bestilte. Treverk var aldri aktuelt, så alternativet var Piano black, muligens etterhvert foliert med matt sort folie da jeg ikke liker fingermerkemagneter.

Så det er nok lite matnyttig å diskutere slikt ;)
Forhandler av ladestasjoner og ladekabler, se www.ladespesialisten.no
Kjører Tesla X75D fra mars 2017 og Model 3 SR+ fra oktober 2019.

Muffinman

Sitat fra: jkirkebo på fredag 06. juni 2014, klokken 13:56
Sitat fra: Tai på fredag 06. juni 2014, klokken 13:05

Ja, smaken er som baken som vanlig, ikke noe nytt der ;)

For min del var muligheten til å få karbonfiberinteriør en av hovedgrunnene til at jeg kjøpte P. Nå fås det også på S85, men ikke da jeg bestilte. Treverk var aldri aktuelt, så alternativet var Piano black, muligens etterhvert foliert med matt sort folie da jeg ikke liker fingermerkemagneter.

Så det er nok lite matnyttig å diskutere slikt ;)
Veldig enig. I alt, bortsett fra at jeg ville foliert sort blank med karbon.

En ide å ta med seg til neste bil som blir en S85 som neppe vil få særlig mer utstyr enn tech, luft og park.

christian1986

Sitat fra: Kagex på torsdag 05. juni 2014, klokken 14:49
er nok kanskje litt bulkete, rakk ikke gå gjennom med varmepistolen igår, får ta det imorgen eller lørdag. tok meg kanskje 1-2 timer
Noe jeg bør tørre å sette i gang med når jeg aldri har gjort det før?

Uansett, svart var fint på papiret. Nå blir det fingermerker, masse riper og støv over alt...

Car-El

@jkirkebo

Så da er smaken min svær, hårete og dvask?  :o
(He He He!)
Tesla Model S siden 20. Nov 2013.

Muffinman

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA