Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Rekkevidde mellom hver lading

Startet av MajorBard, lørdag 21. juni 2014, klokken 08:09

« forrige - neste »

BE

På europeisk eller norsk bil funker det kanskje å låse dørene mens bilen er påskudd med knappen inne i førerdøren, deretter låse førerdøren manuelt på låseknappen etter at den er åpnet og klemme døren igjen mens en holder i ytterhåndtaket? (Måtte gjøre slik på en gammel bil jeg hadde hvor dørlåsen på førerdøren ikke fungerte til å låse bilen, men bare til å låse opp bilen og sentrallås)
Sølv Leaf. Levert av Ålgård Auto November 2011.

Olee

Sitat fra: emil på tirsdag 23. september 2014, klokken 16:11
Sitat fra: D9 på tirsdag 23. september 2014, klokken 13:37
Drar opp denne gamle tråden da den er midt i blinken nå.

Fikk ikke kontakt med Carwings i dag tidlig, så forvarming av bilen utgikk.
Når jeg skulle gå fra bilen med varme på mens jeg leverte kid i barnehagen fikk jeg ikke låst.
Har prøvd både med tenning på, og med bilen på tomgang.
Er det flere med denne erfaringen?


I en annen tråd kom jeg vel med forslaget om å åpne vindu på førerdør, gå ut, låse dører med knapp inne gjennom det åpne vinduet, og så trykke på knapp for å lukke vindu. Pass på at nøkkel ligger i lomma. Dette gikk, men tror man måtte låse opp dør med den fysiske nøkkelen etterpå.
Ser dette er en gammel tråd, men spør like gjerne her.
Som vanlig er jo Carwings helt ute på bærtur, så da tenkte jeg at jeg skulle prøve dette. Men, vet du om bilen til slutt vil skru seg av? Nå står den med klima på etter å ha trykket to ganger på startknappen, og da kommer det jo "key not found"..

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA