Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Zoe Brukererfaringer

Startet av OneMore, fredag 20. juni 2014, klokken 19:05

« forrige - neste »

OneMore

Har en del Leaf batterimoduler for salg.

OneMore
Har blitt noen THINK ja, vil gjerne bytte til meg 5 dørs SAXO. Utfører batteritesting!
Skrur også på 2 stk Cruzin Coolers!

Mr.Hansen

"When breaking the Laws of Nature the punishment occurs instantly. The punishment is known in advance and always sentenced unconditionally!"

OneMore

Har blitt noen THINK ja, vil gjerne bytte til meg 5 dørs SAXO. Utfører batteritesting!

offpist

Tesla Model S P85
Tesla Model 3 Performance (Solgt)
Tesla Model 3 LR (Solgt)
Nissan Leaf 2014 med 2018 model 40 KWH batteri.(Solgt)

OneMore

Hva er poenget ditt offpist... ?
Du kan jo legge til mva. frakt, leveringstid.
Kapitalbinding... Omfattende tid meg testing og kvalitetskontroll.

Skal man ikke få lovt til å kunne tjene en penny?

Jeg tar det nå som en selvfølge at DU tilbyr denne varen til Mr.Hansen for rundt 600,-

OneMore

jkirkebo

Sitat fra: OneMore på lørdag 28. juni 2014, klokken 14:23
Hva er poenget ditt offpist... ?
Du kan jo legge til mva. frakt, leveringstid.
Kapitalbinding... Omfattende tid meg testing og kvalitetskontroll.

Skal man ikke få lovt til å kunne tjene en penny?

Jeg tar det nå som en selvfølge at DU tilbyr denne varen til Mr.Hansen for rundt 600,-

OneMore

Gammel tråd, men jeg kjøpte ganske mange moduler av Offpist for under 600 kroner pr. stk. Nå trenger jeg 4 stk. til et annet prosjekt så om noen har liggende er det bare å ta kontakt.
Forhandler av ladestasjoner og ladekabler, se www.ladespesialisten.no
Kjører Tesla X75D fra mars 2017 og Model 3 SR+ fra oktober 2019.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA