Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Slakke i transmisjonen - skal det være slik eller er det noe galt?

Startet av Amper, onsdag 18. juni 2014, klokken 08:39

« forrige - neste »

Amper

Hei.
Sitter 2 mil nord for Kristiansand med ødelagt dekk.

Vei hjelp er bestilt, men neppe nytt dekk å.få tak i før fredag.
Er det noen her inne som vil leie ut et vinterhjul så jeg kommer meg til Stavanger.  Hjulet vil returners selvfølgelig. 

Et i3 hjul kan sannsynligvis også brukes som et nødhjul selv om vekten er litt høy.
P85D :o)

Muffinman

Trodde jeg leste Kristiansund et øyeblikk her, i så fall skulle jeg vært på pletten på 30 minutter med hjul og jekk.

Kristiansand blir dessverre litt langt. Håper det ordner seg.

Amper

Takk for tilbudet uansett, jeg håper det blir omtrent der du bor neste gang :)

Bilen er i Kristiansand nå.. jeg blir vel flådd for 21" pilot sport i morgen hvis de finner et 21" her nede da.. Neppe hyllevare..  ::)

getor

Om ingen hjelp i nøden; det samme skjedde meg forrige fredag. Noen hadde kjort inn en kniv el. i mitt venstre forhjul og der sto jeg med tomt dekk på morgenen. Hadde el-pumpe og slim fra NAF så kom meg ned til Skøyen. Og takk og pris for velvillig innstilling så nytt dekk til ca. kr. 3,700 (!!!) der og da. Det gode var at de tok endel "forefallende" samtidig, og så vasket de bilen og gjorden den vakker innvendig. Fenomenalt!
Okkesom... kan du få tak i eller låne "slim" fra noen i nærheten så kan du i det minste komme deg avgårde til noen som kan hjelpe. Skulle gjerne lånt deg vinterdekk men du er akk så langt unna.

Havebigfun

mj

Hvis du ikke får tak i dekk i Kristiansand ville jeg prøvd Fevik Dekk i Grimstad. De har mye forskjellig på lager, gode priser og god service. Tlf 37 04 33 30
S100D Sort metallic
X75D Blå VIN F127...
S90D Hvit VIN P127...Solgt Juni 2018
S85 Grå VIN P58035, byttet i X75 29.03.17
S85 Grå VIN P36765, solgt 10.04.16

ellholt

Grønn S85 med alt untatt luftfjæring og Alarm.
Finalized 15/9-2013, in production 9/1-2014, in transit 15/1-2014. Utlevert 27/2-2014 MED elektriske foldbare. speil :-). gamle S`en er solgt, ny S75D perlemorshvit med det meste av utstyr. utlevert 14 juni 2017

ELbilist1

Har du fått hjelp, hvis IKKE kommer jeg!
Kan væreder om40min med hjul og Jekk!
:) Ren nytelse, hvær dag!

satheesh.net

Til de av dere som har (eller fikk utdelt) dekkhotell hos Mitt Dekkhotell - Oslo regionen, har inkludert gratis punkteringsreparasjon. Dvs de fikser dekket ved punktering uten ekstra kostnader. ;)

Håper det løste seg for trådstarter! :)

Amper

Wow for en hjelpsom mann mr. Elholt kom med med hjul og jekk og momentnøkkel. Makeløs service  :) :) :)

Takk til dere andre også  :)

jeg var litt offline, men en email plompet ned fra Elholt dagens redning.  Nå står bilen vel fornøyd på alle 4 og hotellet holder hus for oss. 

ellholt

Bare hyggelig å kunne hjelpe. God tur videre til Stavanger :-)
Grønn S85 med alt untatt luftfjæring og Alarm.
Finalized 15/9-2013, in production 9/1-2014, in transit 15/1-2014. Utlevert 27/2-2014 MED elektriske foldbare. speil :-). gamle S`en er solgt, ny S75D perlemorshvit med det meste av utstyr. utlevert 14 juni 2017

Stiania79

S85 | mørk grå | sort skinn | matt abachi |  panotak | tech | luft | lyd | lys | vinter | park | 9Jx20 Vossen VVSCV5 Silver Polished 245/40-20 Vredestein Ultrac Sessanta (sommer) | 8Jx19 TSW Rivage Silver 245/45-19 Nokian Hakka R2 (vinter) | VIN 28595 - levert 03.03.14 + VW E-Up, Tungsten, Pano, tech, dab+ levert 14.03.14 - 100% EL :-)

- Dekk & Felger Levert av www.beckmeister.no -

Muffinman

Dro innom Jula i dag og handlet reparasjonssett (verktøy+plugger) samt punkteringsskum på boks. Det skal jeg alltid ha i bilen siden det ikke er reservehjul i den.

Amper

Du bør ha en liten 12v kompressor også.. jeg har en liten en fra biltema som virker bra..

ArneS

Jeg fikk spiker i dekket og spurte Tesla om rep kit, men svaret var at jeg måtte bytte dekk for det var "ikke lovlig" å reparere disse high performance dekkene
P85+ Signature (solgt)
P85DL

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA