Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Slakke i transmisjonen - skal det være slik eller er det noe galt?

Startet av Amper, onsdag 18. juni 2014, klokken 08:39

« forrige - neste »

Muffinman

Sitat fra: Amper på fredag 30. mai 2014, klokken 19:30
Du bør ha en liten 12v kompressor også.. jeg har en liten en fra biltema som virker bra..
Satser på at skumboksen gir nok trykk til at det blir mulig å kjøre til nærmeste luftylling. Blir vel litt smør på flesk med både plugg og skum, men det er vel ikke alltid man finner hullet. Da er det greit å ha skum.

kjølholdt

Det må jeg si : fantastisk team spirit :-) kudos til elholt
Model s med alt unntatt hattehylle og sikkerhetspakke. En drøm å kjøre pluss El sykkel med 1000 watt !

satheesh.net

Sitat fra: ArneS på fredag 30. mai 2014, klokken 19:52
Jeg fikk spiker i dekket og spurte Tesla om rep kit, men svaret var at jeg måtte bytte dekk for det var "ikke lovlig" å reparere disse high performance dekkene

Tull og tøys. Hvis reparasjonen blir utført på en tilfredsstillende måte er dette fult lovlig.

ArneS

Sitat fra: satheesh.net på fredag 30. mai 2014, klokken 23:36
Jeg fikk spiker i dekket og spurte Tesla om rep kit, men svaret var at jeg måtte bytte dekk for det var "ikke lovlig" å reparere disse high performance dekkene

Tull og tøys. Hvis reparasjonen blir utført på en tilfredsstillende måte er dette fult lovlig.

Mulig det. Men Tesla gjør det altså ikke
P85+ Signature (solgt)
P85DL

petersv

Sitat fra: ArneS på fredag 30. mai 2014, klokken 23:42
Sitat fra: satheesh.net på fredag 30. mai 2014, klokken 23:36

Mulig det. Men Tesla gjør det altså ikke

Og når man ser prisen de tar per dekk skjønner man godt den praksisen ;) De er jo ikke et dekkverksted, så jeg skjønner de godt, men de burde informere om at andre kan reparere hvis skaden tilsier det.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA