Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Konkurrentene sover ikke

Startet av smaug01, tirsdag 17. juni 2014, klokken 15:23

« forrige - neste »

smaug01

Hva må man regne med at en ladestolpe med fast kabel og gjerne type 2 stikk i tillegg, koster?
Det er nå to med Leafer her i bedriften og det kommer vel en til når som helst. Vi har fra før av 12-15 motorvarmerstolper med 16A og jeg tenker da at å bytte ut noen av disse måtte være en grei løsning. Jeg tror ikke at vi vil få behov for noe slags adgangskontroll på dette men hvem vet. Hadde vært greit å hatt en ca pris hva slikt koster før man begynner å "selge inn" sitt ønske.
'12 Qashqai 1.6 DCi AWD

maxmekker


smaug01

Ja den var jo mitt i blinken. Hva koster sånt?
'12 Qashqai 1.6 DCi AWD


satheesh.net

Sitat fra: maxmekker på torsdag 29. mai 2014, klokken 00:53
Pm sendt.

Hadde jo vært greit for resten av leserne å vite prisen også? I tilfelle flere tenker på liknende løsninger? ::)

maxmekker

Jepp, sjekker pris i morgen  :) de fleste velger en slik stolpe med stikk, så man ikke 'låser' seg til en biltype,men da må man ut med ladekabelen hver gang..  Til nå er det vel kun 1 slik som har blitt bestilt til en kunde med 2 tesla. Så da var jo bestykningen grei

smaug01

Kabel og stikk hadde vært ideelt slik at ingen føler seg oversett :-)
'12 Qashqai 1.6 DCi AWD

maxmekker

stolpe med kabel og type... pistol

22000+mva





maxmekker

Stolpe med stikk ( 2 stk 7,4KW)

21000+mva







smaug01

Takk for tilbakemeldingen, da har jeg noe mer kjøtt på beinet her.  :)
'12 Qashqai 1.6 DCi AWD

nofuelno

Sitat fra: smaug01 på fredag 30. mai 2014, klokken 20:56
Takk for tilbakemeldingen, da har jeg noe mer kjøtt på beinet her.  :)
Her er ennå litt mer kjøtt på beinet:
KEBA på søyle m/ Type2 uttak på den ene siden og Type2 m/kabel på den andre siden.
Pris lomplett : 19.990,- inkl. mva. Søylen er i solid rustfritt stål og gir et presentabelt inntrykk.

Jobber hos innovativ forhandler av elektriske ladeløsninger på Lysaker. www.nofuel.no
Jaguar iPace 2018 - Renault ZOE 2015- iMiev 2011 - Think Classic 2004 - Maranello

nofuelno

... og baksiden av dobbelt KEBA søyle vil da se slik ut:
Jobber hos innovativ forhandler av elektriske ladeløsninger på Lysaker. www.nofuel.no
Jaguar iPace 2018 - Renault ZOE 2015- iMiev 2011 - Think Classic 2004 - Maranello

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA