Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Fjernlys på TMS

Startet av tony@lunatech.no, lørdag 14. juni 2014, klokken 12:14

« forrige - neste »

tony@lunatech.no

Kom over denne browser plugin til Chrome.
https://chrome.google.com/webstore/detail/tesla-model-s-control/beoeghbnbaphdhjgeclajnniaghnfofk

Virker som en ren klone av mobil appen (med dårligere grafikk), men med mulighet til å styre den fra Chrome nettleservindu. Stor fan av VisibleTesla og ser ikke helt poenget med denne annet enn om man til daglig bruker Chrome og ønsker kjapp tilgang til å sjekke lading etc.. Blir samtidig litt skeptisk når det står på beskrivelsen av appen "Tesla Motors has asked me to say that Tesla Model S vehicle owner should not use this software"

Har selv lastet inn og installert, men ikke logget meg inn på min konto. Gi beskjed om noen har erfaring med denne.
Sølv TMS P85 m/ 20" Vossen CV4 og det meste av utstyr. Bekreftet 1. Januar 2014 - Levert 22. Mai 2014

Muffinman

Det ligger vel også en annen tråd på denne et sted her. Ingen svar.

Har testet den, og det er ingen fordeler med dette over Visible Tesla. Hvis man ikke har aversjon mot Java.

turfsurf

Sitat fra: Muffinman på mandag 26. mai 2014, klokken 10:06
Det ligger vel også en annen tråd på denne et sted her. Ingen svar.

Har testet den, og det er ingen fordeler med dette over Visible Tesla. Hvis man ikke har aversjon mot Java.

Mindre ressurskrevende enn VT, og lettere tilgjengelig fra Chrome er vel eneste fordelen jeg kan se. Men virker helt fint.
Model Y Performance Pearl White - i bestilling
I-Pace HSE Corris Grey 2019 - The Englishman
i3 120Ah Imperial Blue 2019  - city fun
x - Model X 100D Pearl White 2017 - Flying Circus
x - Model X 90D premium - kansellert
x - Stormtrooper i3 2015 (lobotomized perfection)
x - Pearl White S 85D 2015 (Release Candidate)
x - Pearl White S 85 2013 (Beta)

Milzit

Fungerer bra, greit å ha på jobb uten å måtte installere Java og hente ned nye versjoner av VT

eKul

Får ikke logget meg på via denne app'en. App på iOS fungerer. Noen som opplever det samme?

Teslanewbie

He he . Mange Google ansatte som kjør tesla ..
P85 2014 solgt
P85D 2015 solgt
90D 2016 Solgt
TMX60D AP1 2016 avbestilt
TMX75D AP2 2017
M3 reservert 31/3-16

sisc1337

Gleder meg til å teste denne på jobb da jeg sliter med dårlig mobildekning og heller ikke får installert java på jobb PC. Satser på at denne funker!:)
Perlehvit P85, 21" grå turbine, vinterpakke, panoramatak, ultra Hi-Fi lydsystem, smart luftfæring, techpakke, sikkerhetspakke, dobbeltlader, parkeringsassistent, premium interiørbelysning, hattehylle og karbonfiber interiør.

Anew

Jeg bruker denne ganske mye. Kobler seg opp uten problemer hver gang (i motsetning til Android-appen), og er tilgjengelig på alle maskiner jeg bruker.
VIN 23765 finalized 21. august: In transit 4. januar, utlevert 19. februar.
Blå S60, mellombrunt, tech, rygge, pano, lys, lyd, vinter... og pakkehylle. Ikke superlader eller dobbeltlader, og lever veldig bra med det.

Trustno1

Sitat fra: Anew på fredag 03. oktober 2014, klokken 19:00
Jeg bruker denne ganske mye. Kobler seg opp uten problemer hver gang (i motsetning til Android-appen), og er tilgjengelig på alle maskiner jeg bruker.

Fler som opplever at android-appen er mye tregere enn iphone appen?

Jeg har selv android og det tar vinter og vår og logge inn på appen, derimot på iphonen til kjerringa så går dette relativt kjapt.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA