Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Jerome Guillen VP Sales & Service i Tesla Motors på Fornebu 14.6

Startet av frekri, fredag 06. juni 2014, klokken 21:27

« forrige - neste »

frekri

Når jeg stiller inn vifta på frontruta og øker hastigheten på viftene, så høres det som vifta vibrerer. Jeg har ikke tilsvarende lyd på de andre innstillingene. Er det slik hos dere også eller trenger min bil en ny vifte? Min teori er vel at kulelageret i vifta er ødelagt.
Model S85 - grå, luft, pano, lydstudio, tech
Bestilte 10. sep
Bekreftet 11. sep
VIN 6. des.
Building 10. jan
In transit 15. jan
Levert 25. feb 2014

19quiz76

Hm.. Oppdaget en tilsvarende lyd i min bil i dag, forsvant dog ved å slå CC av og på igjen. Skal få det sjekket på service..
Sitering av 19quiz76 sine poster utenfor elbilforum.no tillates ikke uten samtykke.

TMS S85 VIN P15279. Grå 19" Pano Luft Sort Skinn Tech Lys Parksensorer Vinterpakke Dobbellader. Levert: 30.9.2013

+ stolt eier av -98 Peugeot 106 EL

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA