Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Denne var bare fantastisk!

Startet av froland, fredag 28. november 2008, klokken 17:50

« forrige - neste »

froland

Ja,nå har jeg fått den. Som den første på sørlandet har jeg fått denne fantastiske bilen. Jeg kjørte på jobben i dag 4,6 mil og da kjørte jeg i 90-100. Jeg kom frem og da hadde jeg 70% igjen. Nå har dere som tviler,ingen unskyldninger lenger. Løp å kjøp!! En kompis prøvde den  i går og det resulterte i at han bestilte bilen i dag. Jeg gleder meg til fortsettelsen, at det offentilige bestiller osv osv. Det er ikke farlig å se at de har erfaring fra før når det gjelder å lage elbil. Nei som sagt      løp å kjøp!!! :o :o Froland
Har  Think 2008 med Zebra batteri.

III

Gratulerer! Synd at jeg må vente 5måneder på vår.  :( Bra misunnelig jeg nå  :)
Østfold, Svart Think City(Zebra 28kwh) mai 2010
Passert 135 000 km
Model 3 LR , Dual Motor

Elmo

Det at å mange tilsynelatende fremdeles venter på ny Think og har leveringsdato langt utpå våren rimer ikke helt med at det hevdes i Aftenpostens morgenummer idag at den nå kan kjøpes på dagen nå. 
Sitat: "Nå har vi for første gang også bilen på lager, sier Andreas Bjørnson hos Røhne og Selmer på Skøyen"

http://elbil.no/forum/index.php?topic=1451.msg10940#msg10940
Tesla Model 3 AWD/FSD 03/2019 med FW: 2024.38.6  og en Seat Mii 2020.
Bor i Asker. Elbilist siden 2005.
Har hatt div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen 170.000 km. Kun en P106 igjen nå.
eUp 2014 - solgt.

Laban

Sitat fra: Elmo på mandag 01. desember 2008, klokken 09:04
Det at å mange tilsynelatende fremdeles venter på ny Think og har leveringsdato langt utpå våren rimer ikke helt med at det hevdes i Aftenpostens morgenummer idag at den nå kan kjøpes på dagen nå. 
Sitat: "Nå har vi for første gang også bilen på lager, sier Andreas Bjørnson hos Røhne og Selmer på Skøyen"

Leste også den artikkelen: http://e24.no/spesial/article2798363.ece#AF

Mener å ha lest her på forumet at de første bilene som blir levert har en litt annen spesifikasjon, så hvis man har bestilt en med litt ekstrautsyr må man vente. 4 setere kan man ihvertfall ikke få før til våren pga annen ramme.
Trondheim
Tesla X LR Mai 23
Hongqi Feb-22
Metro-Buddy 2010
Wisper 905se city (elsykkel)
Tesla X 90D Nov-16

Ex: Think - 2002 (kjøpt ny, solgt 2012)
Ex: BUDDY - 2006

GliX

Det stemmer. Ingen av bilene som produseres nå har servo. Den svenske servoleverandøren skulle levert servo fra uke 44, men klarte ikke å levere som ventet. Think er nå lovet leveranser fra årsskiftet. Mange har nok derfor is i magen og venter til dette er på plass.

Den andre årsaken er mulighet for bakseter. Bilen kan ikke godkjennes med bakseter uten at festeanordningen til disse blir integrert i en ny variant av rammen. Den nye rammen skal visstnok være på plass en gang i februar eller noe. Dersom alt går etter planen med godkjenning og produksjon av den nye rammen er jeg blitt fortalt at produksjonen av biler med baksetet - eller mulighet for ettermontering av disse - vil kunne starte i mars.

Av erfaring bør en nok ta dette med en klype salt og en god porsjon is i magen.

--
GliX

elox

Hei froland,

Tror det var deg jeg traff på deg hos R&S i Sandvika på torsdag,  du hentet thinken med henger?  :)

Jeg fikk min på fredag, og ja, dette var gøy!

Dere ser meg på E18 fra Asker hver morgen

Th!nk 2008, kjørt 40000

Nå Leaf Tekna reg 27.1.2014

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA