Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: 22kW Amfi Orkanger - erfaringer?

Startet av soulcam, torsdag 05. juni 2014, klokken 08:36

« forrige - neste »

soulcam

Heisann folkens.

Jeg fikk aktivert carwings i går (15) Hvor lang tid pleier det å ta før du får se kjørehistoriken på nissan sine carwings sider? Jeg har sjekket at alle de rette instillingene er på, men har enda ikke sett noen oppdatering på siden deres?

Mvh

Kenneth

BE

Det kan ta noen dager. I det siste har det vært veldig ustabilt, så det kan gå enda lengre tid.
Sølv Leaf. Levert av Ålgård Auto November 2011.

soulcam

jeg har i dag også hatt problemer til tider med å koble til carwings app på android. Men har ikke merket noe av det i bilen.

terjesl

Fikk min Leaf Tekna i går 16.05.2014.
Får logget på kontoen på hjemmesiden, men får ikke logget på med bilen eller min iPhone.
Skal dette ta flere dager?
Nissan Leaf Tekna 2014
Land Cruiser 150 GX 2012
Land Cruiser 120 GX 2006

smaug01

Har du fått mailen om at sim kort er aktivert?
'12 Qashqai 1.6 DCi AWD

soulcam

Det er gått 3 dager siden jeg fikk bilen nå og siden er enda ikke oppdatert. Jeg har sjekket i bilen at alt er rett innstilt.. Meh.

smaug01

Du skal få to eposter. Den første er bare velkommen til Nissan+you med brukernavn og passordet du har valgt, så skal du få epost nr 2 om at sim-kortet er aktivert og instruksjon om hva du skal gjøre, legge inn brukernavn og passord og aktivere carwings i bilen først før du kan bruke carwings appen osv. Hos meg tok det et par timer, selger sa det kunne ta et døgn.
Er riktig vin registrert på Nissan+you nettsiden med riktig epost adresse?
'12 Qashqai 1.6 DCi AWD

soulcam

Ja begge epostene er kommet. Har logget inn i bilen også. har sjekket at vin og eposter er rett

Rio

Min CarWings har ikke blitt oppdatert siden 6. mai.

Det ser ut som om de har problemer igjen.
Oslo:
VW e-GOLF 2015
Nissan Leaf 2012
VW Golf CityStromer 1995, 1995, 1997, 1998 - (solgt).

soulcam

Godt det ikke bare er meg da. har de ofte slike problemer? går den tilbake i tid når dem først starter opp igjen?

DeadLock

Hei.

I går kveld ble min bil slettet i CarWings.

Nå får jeg bare "Invalid Username / Password" og "Account not found" når jeg prøver å logge inn.

Samme med appen.

Blir spennende å se hva kundeservice sier til dette.

Mvh,
Thomas
Sitering av DeadLock sine poster utenfor elbilforum.no tillates ikke uten skriftlig samtykke

medic.66

Sitat fra: soulcam på søndag 18. mai 2014, klokken 23:31
Dette bildet her får jeg ikke opp i min 2012 leaf. Kan det ha noe med saken å gjøre?

http://sfbayleafs.org/ev-resources/leaf-tips-tricks/setting-up-the-carwings-telematic-service-on-your-leaf/attachment/carwings06/

Jeg får hvertfall opp dette bildet i min Leaf. Når jeg trykker OK, står det i skjermen at den kobler opp. Så hvis du ikke får opp dette, ville jeg tro at noe er galt.
Evje

Hvit Leaf Tekna, levert 31. mars 2014.

Hvit Volvo V90 CC 18 modell til langtursbil og trekking av tilhenger.

frankols

Sitat fra: soulcam på søndag 18. mai 2014, klokken 23:31
Dette bildet her får jeg ikke opp i min 2012 leaf. Kan det ha noe med saken å gjøre?

http://sfbayleafs.org/ev-resources/leaf-tips-tricks/setting-up-the-carwings-telematic-service-on-your-leaf/attachment/carwings06/

Hva har du oppe på skjermen ?
Dersom du har radiostasjoner, altså har trykket på FM, så kommer ikke denne meldinga opp.
Du må ha den i "kartmodus".

frankols

Sitat fra: soulcam på søndag 18. mai 2014, klokken 13:59
Godt det ikke bare er meg da. har de ofte slike problemer? går den tilbake i tid når dem først starter opp igjen?
Ja pleier det.
Min var "død" mellom 4. og 11. eller 12. mai, men nå ligger alle opplysningene der.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA