Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: CityStromer starter ikke bestandig

Startet av cra, fredag 12. desember 2008, klokken 15:22

« forrige - neste »

Rav4_EV

Parameteret "redusert effekt" styrer signalet til motorinverter. Ved 80% signal gir motorinverter maksimal ytelse. Ved 20% signal vil den kun belaste batteriet 100A. Dette brukes/ kan brukes for å beskytte batteriene når kapasiteten er lav.

Arne Magnus Berge
Arne Magnus Berge 90608080
17' Model X90 med alt     19' Tesla Model 3 LR
Vectrix VX-1 med Leaf lithium-ion
Daglig leder hos Euromatic AS folkeladeren.no

danandersson

Men en liten video på hvordan vannfyllinga gjøres skal det nok bli. :)
[/quote]
Hei,
noe nytt om videoen?

cra

HAr hatt to gutter som har vært konfirmert hver sin helg nå (en i går, en forige helg), så det har ikke blitt tid til å redigere så mye video enda. Håper å komme i gang med det nå som slekta har begynt å reise hjem og ting har roet seg litt. Mulig jeg må "fake" inn noen nye opptak, men jeg har opptak av de fleste stegene før selve fyllingen. Klippene med selve vanningen tror jeg ikke ble så bra, men det skal jeg klare å få til fvha filmtriks, tror jeg ;)
Tesla Model S75D 30/6/17
Tesla Model S85 26/3/14-30/6-17, 82500km
Leaf 9/5/12
Think City, Har ACTIA diagnoseapparat.
Sykkylven (Sunnmøre)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA