Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Lett vibrasjon under pedaler når jeg svinger på rattet ved kjøring ut fra parkering

Startet av El-motor, lørdag 31. mai 2014, klokken 12:45

« forrige - neste »

El-motor

Plutselig har jeg behov for å kjøpe en e-up, da nåværende bil "går dukken" og e-golfen ikke kommer før okt/nov. Jeg har søkt rundt på forumet, men har ikke funnet noe konkret. Mitt spørsmål til dere er: Har det skjedd forbedringer på e-up som er produsert nå kontra de som ble produsert høsten 2013? Eller er det bare tut og kjør og handle på :-)

odahle

De første bilene mangler DAB+ radio, ellers skal de være like etter det jeg har hørt.
Elbilist siden 2013, kjører nå 2018 Tesla Model X75D og 2016 VW e-golf.

Tidligere 2013 e-up! og 2017 BMW i3.

Elmo

En liten presisering. De første bilene mangler DAB+ radio  . . . med mindre kjøperen eksplisitt bestilte det (og det stod ikke i tilvalgslista) :(
Bor i Asker. Elbilist siden 2005. Div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen ca 165.000 km. Kun en kjørbar nå.
Har også en eUp 2015, gått 82.000 km, Tesla Model3 2019 og Seat Mii 2020.

odahle

Sitat fra: Elmo på tirsdag 13. mai 2014, klokken 20:20
En liten presisering. De første bilene mangler DAB+ radio  . . . med mindre kjøperen eksplisitt bestilte det (og det stod ikke i tilvalgslista) :(
Helt sant det. Jeg fikk aldri vite om muligheten, hverken fra selger eller utstyrsliste. Men det er vel eneste "forskjellen" som jeg kommer på.
Elbilist siden 2013, kjører nå 2018 Tesla Model X75D og 2016 VW e-golf.

Tidligere 2013 e-up! og 2017 BMW i3.

El-motor

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA