Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Lekkasje i batterikasse fra Enerdel litum batterier

Startet av Gusse, fredag 30. mai 2014, klokken 07:06

« forrige - neste »

Gusse

Hvor mange har fått tilbake penger i forbindelse med valg av serviceavtale?
Hvor lang tid tok det fra valgt avtale til penger på konto?

Henning76

Sitat fra: Gusse på mandag 12. mai 2014, klokken 17:31
Hvor mange har fått tilbake penger i forbindelse med valg av serviceavtale?
Hvor lang tid tok det fra valgt avtale til penger på konto?

Her har jeg selv en jobb å gjøre. Merker at fakturaen som ligger inne på MyTesla nå "plutselig" er 9000 lavere enn når jeg betalte den. Men penger har jeg ikke sett noe til.
Tesla Model S P85+ Pearl White  | 21" Sølv sommerdekk, 19" Nokian R2 (tror jeg) vinterdekk  |  Pianosvart dekor, Tan skinn interiør  |  Dobbeltlader, Techpakke, Sikkerhetspakke, Vinterpakke, Lyspakke, Luftfjæring, mm. Alt unntatt hattehylla.

Tesla Owners Club Norway Signaturmedlem

ElPresidente

Jeg purret på tilbakebetalingen til Tesla Drammen. tross alt 4 uker siden de fikk kontoinformasjonen min...ingen penger men i dag kom plutselig en faktura på enda en serviceavtale.. :o

Brede

Hos meg kom pengene inn på konto etter cirka 4-5 uker.

Gusse

12.mai la jeg inn denne tråden. 6 uker senere og 2 mail til Tesla (uten svar), fremdeles ikke en krone på konto.
Hva skjer :o
Kan noen dele sine erfaringer på dette ???

Gusse

Da har Tesla lest innlegget mitt. De har i dag tatt kontakt to ganger. Første gang for å finne ut hvilken mailadresse jeg hadde sent forespørselen på. Dette var for å avdekke feil i systemet. Den andre handlet om å få i gang prosessen for tilbakebetaling. Tesla ordner opp, og alle hjerter gleder seg :)

Car-El

At Tesla følger med på forumet og ordner opp i problemer er jo fantastisk! Selv om jeg ønsker at det ikke skal bli problemer, så syndes jeg at Tesla strekker seg langt for at vi, kunder av Tesla, skal være fornøyd.

Æ føler meg trygg med dem.
Tesla Model S siden 20. Nov 2013.

Tuxedo

Anbefaler alle å legge inn VIN i signaturen sin (de siste 5 sifrene).  Det gjør det enklere for Tesla å ta kontakt.
P85, Sølv.
Mottatt 25.11.13

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA