Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Bakdekk slitt ut etter 50 dager, 4000 km.

Startet av sylkvass, mandag 26. mai 2014, klokken 11:11

« forrige - neste »

sylkvass

Har tenkt å kjøpe en brukt buddy, i 20-40 000 kronersklassen. Kan jeg forvente å få en buddy som holder til å kjøre 11 km, stå parkert i 8-9 timer, og så 11 km tilbake?

Er det noe spesielt jeg burde sjekke før jeg kjøper en buddy, ref batterier, har lest litt og jeg fant et sted hvor det står at batteriene skal byttes hver 20 000 km eller hvert 5 år. og at pris for nytt batteri er ca 45 000. Stemmer dette?

Nala

Jeg har nylig sjekket hva batteriskifte ville koste hos Buddy Electric på Økern. Batteriene kostet 33.000 kr, inkludert MVA, men uten jobben fikk jeg beskjed om. De tilbød seg imidlertid å skifte batteriene uten å ta betalt for arbeidet! Det samme gjorde de når jeg byttet motorcontrolleren nylig! :D

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA