Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Årlige km fossil vs elbil

Startet av Toralfsen, lørdag 24. mai 2014, klokken 19:14

« forrige - neste »

Toralfsen

Forsøkte å kjøre Ålesund-Trondheim i dag. Jeg hadde planlagt hurtiglading i Molde, et par timer vanlig lading på Valsøya, videre til Orkanger, og hurtiglading der. Startet turen fra Ålesund, kom greit til Molde, satte bilen på hurtiglading ved å sende melding til easypark. Bilen startet å lade, så vi gikk til Burgerking på kjøpesenteret og satt oss ned for å spise. Fikk beskjed på telefon om at lading var avbrutt, så vi gikk tilbake til bilen. Der forsøkte vi igjen å lade, men fikk samme problem. Ingen lading. Jeg ringte easypark, og fikk beskjed om at jeg måtte ringe Grønn kontakt. Det gjorde jeg. Det var et mobilnummer til en som ikke var på jobb. Han måtte komme hjem for å kunne hjelpe meg. Jeg fikk beskjed om å vente 20 minutter, så skulle han ringe tilbake, for da hadde han en PC. Jeg ventet i en time, og forsøkte å ringe tilbake. Ingen svar på 2 forsøk. Vi reiste bare hjem. Vi får ta Hurtigruta i steden. Håpløst system. Umulig å planlegge reiser dersom det skal være slik...

Real EoN

Gitt beskjed om umulig CCS lading både til istad kraft og bavaria molde den dagen jeg testa i3, trist å se at ingenting er blitt gjort siden det. Dette er over 1 mnd siden !!!
Møre og Romsdal (Molde),
BMW i3 leveringsuke 37, 2014 (Levert uke 45) (solgt)
Tesla Model X reservasjon #P1714 90D Black/Black VINxx009605 Hentet Ålesund 1 September 2016 kl 16:00
Tesla Model S Performance Plus Black/Black, 21" grey, Carbon dekor, Alt minus bakovervendte barneseter #P1710 VINxx15275 Hentet Trondheim 10 September 2013 kl 10:00 (solgt)

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA