Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Supercharger på andre bilmerker

Startet av Jako, onsdag 21. mai 2014, klokken 14:09

« forrige - neste »

Jako

Hei,
er helt fersk her og er lykkelig eier av en ny Leaf. Opplevde panikk i går kveld da vi reiste fra Oslo til Drammen og retur med nesten full lading, men på returen da det viste 15 km igjen forsvant den og viste ikke noe km fikk jeg panikk men klarte å kjøre til hurtigladeren på Økern. Spørsmålet er vel hvor langt bilen kan kjøre etter at det ikke viser noen km igjen.
Nissan Leaf Tekna 2014

emil

Kjører du pent bør du ihvertfall klare en mil. Men glem gjenstående km på gjett-o-meteret og bruk heller prosentvisning. Ny leaf har det innebygget så du slipper egen mobilapp til det. Hos meg kommer vel "-- -" i displayet når jeg er nede på noe under 15% og jeg merket ingen endring i bilen den gangen jeg for testingens skyld var nede i 5% før lading.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA