Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Hvordan stille inn 80% lading?

Startet av Vikinger87, torsdag 15. mai 2014, klokken 11:18

« forrige - neste »

Vikinger87

Da er  projector ( hologram ) lys til bilen min  endelig på plass! Jeg må si at dette ser meget bra ut !!!   8)  Håper at dere liker det :).

torerikb

Stilig, litt flashy kanskje, men like fullt stilig.

Quanta costa?
Nissan Leaf 2013 - SOLGT
Tesla Model S85 2014 - SOLGT
Tesla Model S85D 2015

Superduper

Sitat fra: Vikinger87 på mandag 28. april 2014, klokken 22:02
Jeg må si at dette ser meget bra ut !!![/b]

Nei, det er ille ut og jeg kastet opp inne i meg selv når jeg så dette. Typisk gammel rånegolf pimping. Og du tar en helt latterlig pris på toppen av det hele.

jkirkebo

Sitat fra: Superduper på mandag 28. april 2014, klokken 23:26
Nei, det er ille ut og jeg kastet opp inne i meg selv når jeg så dette. Typisk gammel rånegolf pimping. Og du tar en helt latterlig pris på toppen av det hele.

Må si meg litt enig, hadde bilen kommet slik som standard hadde det nok åkt på noen biter sort tape på flekken. Ikke helt min smak med andre ord. Prisen har jeg dog ingen forutsetning for å uttale meg om.
Forhandler av ladestasjoner og ladekabler, se www.ladespesialisten.no
Kjører Tesla X75D fra mars 2017 og Model 3 SR+ fra oktober 2019.

satheesh.net


teslaz

P85, Lys Blå, meget fornøyd....
ELiza levert 28/11/13
Model X 13?5

Car-El

Æ syndes det va stilig! Bonate, men stilig! Noe sånn kommer aldrig på min bil.
Tesla Model S siden 20. Nov 2013.

Superduper

Sitat fra: satheesh.net på mandag 28. april 2014, klokken 23:35
Guide: Projector Logo Lights - TeslaTap
Så ikke nok med at han tar blodpris, bilen han påstår er sin egen med produktet påmontert i er ikke hans ei heller i samme land en gang. Haha!

Bjørn

Kommer aldri på bilen min.. Men, sitter å lurer på hvor kult dette hadde vært å ha i garasjen.. feks i taket for å lage en sånn lysende tesla logo på gulvet.. elr på en vegg..  ::)

Muffinman

Ser at tråden er blitt flyttet til kjøp og salg...burde vel hatt en humorkategori for slikt...

Muffinman

Sitat fra: Superduper på tirsdag 29. april 2014, klokken 00:43
Sitat fra: satheesh.net på mandag 28. april 2014, klokken 23:35
Guide: Projector Logo Lights - TeslaTap
Så ikke nok med at han tar blodpris, bilen han påstår er sin egen med produktet påmontert i er ikke hans ei heller i samme land en gang. Haha!
Han har vel redigert inn bilder av egen bil nå ser det ut som. Uansett så er dette en god ide, men motivet ble for glorete. Om lyset hadde en Tesla - "T" i senter uten farger ville det kanskje vært greit - så lenge det er diskret og ikke fanger blikket når man åpner døra. Liker detaljer som kommer til syne først når man ser etter de.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA